Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ

 

Кожне семінарське заняття оцінюється за 4-бальною національною шкалою. За результатами всіх семінарських занять виставляється оцінка, виходячи із середньої кількості балів:

4,6 – 5,0 балів – 5 «відмінно»;

3,6 – 4,5 балів – 4 «добре»;

2,6 – 3,5 балів – 3 «задовільно»;

менше ніж 2,5 бали – 2 «незадовільно».

Кожній оцінці за 4-бальною шкалою відповідає певна кількість балів за 100‑бальною шкалою (див. табл.)

 

Критерії оцінювання семінарських занять Оцінка за 4 - бальною шкалою Оцінка за 100 - бальною шкалою
Студент активно брав участь у обговоренні питань на семінарських заняттях, виявив всебічно системні та глибокі знання з дисципліни, в повному обсязі засвоїв програмний матеріал, вичерпно та послідовно відповідав на всі питання, пов’язує теорію з практикою, демонструє вміння самостійно аналізувати та тлумачити поняття з дисципліни і застосовувати їх при вирішенні практичних завдань, правильно аргументує висновки, вміє самостійно узагальнювати матеріал і логічно його викладати, не допускаючи помилок „5” відмінно  
Студент брав участь у обговоренні питань на семінарських заняттях, знає програмний матеріал, має навички аналізу та тлумачення понять з дисципліни, логічно відповідає на поставлені питання, має навички застосування теоретичних знань на практиці, не допускає суттєвих помилок. „4” добре    
Студент не виявляв активності на семінарських заняттях, продемонстрував певні знання з визначених планом семінарських занять питань, засвоїв основний матеріал, але допускає неточності у відповідях та формулюваннях понять, порушує послідовність у викладенні програмного матеріалу, виявляє недостатній рівень застосування теоретичних знань на практиці. „3” задовільно    
Студент не брав участі в семінарських заняттях, не знає значної частини програмного матеріалу, допускає суттєві помилки у відповідях, не володіє навичками практичного застосування понять з дисципліни, виявляє неспроможність робити узагальнення та висновки. „2” незадовільно  

РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА

Базова

1. Запорожець О.І., Протоєрейський О.С., Франчук Г.М., Боровик І. М. Основи охорони праці. Підручник. – К.: Центр учбової літератури, 2009. – 264 с.

2. Охорона праці та промислова безпека. [Ткачук К. Н., Зацарний В. В., Сабарно Р.В., Третякова Л.Д. та ін.]. – К.: Лібра, 2010. – 444 с.

3. Охорона праці: навч. посіб. / З.М. Яремко, С.В. Тимошук, О.І. Третяк, Р.М. Ковтун; за ред. проф. З.М. Яремка. – Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2010. – 374 с.

4. Русаловський А. В. Правові та організаційні питання охорони праці: Навч. посіб. – 4-те вид., допов. і перероб. – К.: Університет «Україна», 2009. – 295 с.

5. Третьяков О.В., Зацарний В.В., Безсонний В.Л. Охорона праці: Навчальний посібник з тестовим комплексом на CD / за ред. К.Н. Ткачука. – К.: Знання, 2010. – 167 с. + компакт-диск.

 

Допоміжна

1. Ткачук К.Н., Калда Г.С., Каштанов С.Ф., Полукаров О.І. та ін. Психологія праці та її безпеки: Навчальний посібник. – Хмельницький: 2011. – 135 с.

2. Ткачук К.Н., Филипчук В.Л.., Каштанов С.Ф., Зацарний В.В., Полукаров О.І. та ін. Виробнича санітарія: Навчальний посібник. – Рівне: , 2012. – 443 с.

3. Охорона праці (Законодавство. Організація роботи): Навч. посіб. / За заг. ред. к.т.н., доц. І. П. Пістуна. – Львів: “Тріада плюс”, 2010. – 648 с.

4. Охорона праці (практикум): Навч. посіб. / За заг. ред.. к.т.н., доц.. І. П. Пістуна. – Львів: «Тріада плюс», 2011 – 436 с.

5. Охорона праці (Законодавство. Організація роботи): Навч. посіб. / За заг. ред. к.т.н., доц. І. П. Пістуна. – Львів: Тріада плюс, 2010. – 648 с.

6. Охорона праці (практикум): Навч. посіб. / За заг. ред.. к.т.н., доц.. І. П. Пістуна. – Львів: Тріада плюс, 2011 – 436 с.

7. Жидецький, В. Ц. Основи охорони праці : підручник / В. Ц. Жидецький. – 4-те вид., переробл. і доповн. – К. : Знання, 2010. – 375 с.

 


Читайте також:

  1. III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
  2. IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
  3. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  4. V. ЗАХИСТ КУРСОВОЇ РОБОТИ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  5. V. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. VI. СИСТЕМА ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  7. VІ. ПОРЯДОК ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  8. VІ. ЯКІСНІ КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  9. X. Оцінювання виробів та відбір їх на виставку.
  10. А) загальні критерії
  11. Алгебраїчні критерії стійкості
  12. Аналіз грошових коштів позичальника, їх оцінювання і прогнозування.




Переглядів: 327

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Основні законодавчі та нормативно-правові акти

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.