Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






VІ. ЯКІСНІ КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ

Структурна одиниця та вид роботи При перевірці викладач звертає увагу на:
Вступ · обґрунтування актуальності теми та її значимості; · визначення об'єкта та предмета дослідження; · визначення мети та завдань курсової роботи; · наявність загальної характеристики структури курсової роботи.
Теоретична частина, її повнота, грамотність · всебічність і повноту викладення теоретичного матеріалу; · глибину викладу; · розгляд дискусійних питань.
Сучасний стан об'єкта дослід-ження · використання сучасних даних, недопустимо проводити дослідження на основі "застарілих даних"; · наявність аналізу фактичних даних, динаміки, структури, встановлення причинно-наслідкових зв’язків; · наявність таблиць, і рисунків, їх аналіз; · наведені дані мають бути пов'язані із змістом тексту.
Проблема-тика, шляхи вирішення · чіткість постановки проблеми, її актуальність; · аналіз причин проблеми; · визначення шляхів вирішення проблем; · конкретність та аргументованість пропозицій; · наявність обгрунтованої власної точки зору автора.
Висновки · безпосередній зв’язок висновків із результатами дослідження; · підбиття підсумків із усіх висвітлених розділів відповідно до плану роботи; · визначення шляхів і напрямів вирішення виявлених проблем.
Література · наявність чинних законодавчих актів відповідно до теми роботи; · достатність інформаційної бази: підручників, монографій, широкого кола періодичних публікацій; · недопустимо, якщо курсова робота базується на застарілих періодичних публікаціях; · правильність оформлення.
Логіка, послідов-ність викладу · логічну впорядкованість тексту, перехід від більш важливого до менш важливого; · зв'язок між окремими частинами матеріалу, відсутність повторів; · наявність безпосереднього зв'язку та єдиних підходів до теоретичної частини - дослідження практики - аналізу проблем; · недопустимою є компіляція матеріалів.
Науковий стиль, критичний погляд · науковий стиль, відсутність "газетного", емоційного викладення матеріалу; · ступінь систематизації, узагальненні інформації; · у тексті має бути критичний погляд автора на ті чи інші питання, сам лише описовий характер викладення тексту свідчить про низький рівень дослідження.
Оформ-лення роботи · значні відхилення від встановлених обсягів текстової частини роботи (більше 5 стор.); · відповідність шрифту та міжрядкового інтервалу встановленим вимогам; · нумерацію сторінок; · структуризацію викладу матеріалу, наявність заголовків розділів; · правильність оформлення цифрового та графічного матеріалу: · наявність посилань на джерела використаної інформації.

Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
  12. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ




Переглядів: 662

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ | Критерії оцінювання рукопису та захисту курсової роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.