Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЛЕКЦІЯ 1.

Вступ. Предмет і завдання педагогіки вищої школи. Основні категорії та поняття.

1. Педагогіка вищої школи в системі соціогуманітарного знання.

2. Педагогіка вищої школи як наука і навчальна дисципліна.

3. Стандартизація поняттєво-термінологічного апарату педагогіки вищої школи

4. Вища освіта як чинник сталого розвитку суспільства.

 

Модуль І. Історико-системний аналіз процесу становлення і розвитку вищої школи в Україні.

ЛЕКЦІЯ 2 .Особливості реструктуризації та розвитку системи вищої освіти в Україні (1917 – 1990 рр.)

1. Освітня політика та освітньо-виховні системи часів Центральної Ради Української Народної Республіки, Гетьманату Продовження освітньої політики Центральної Ради.

2. Система вищої освіти в Радянській Україні (20 - 40-і рр. XX ст).

3. Утвердження в Радянському Союзі єдиної системи вищої освіти

4. Вища та вища педагогічна освіта в період Великої вітчизняної війни (1941 - 1945).

5. Вища та вища педагогічна освіта в Україні в період з 50-х по 80 рр. ХХ ст.

 

ЛЕКЦІЯ 3.Європейський вектор розвитку вищої школи України в 90-х роках ХХ століття на початку ХХІ ст..

1. Система вищої освіти в Україні (90-і роки XX ст.).

2. Болонський процес і модернізація системи вищої освіти в Україні. Національна Доктрина розвитку освіти в Україні XXI ст. (2001)

3. Зміст Болонських реформ. Основні завдання та принципи створення зони Європейської вищої освіти

4. Актуалізація принципу автономії в управлінні вищим навчальним закладом у контексті Болонських реформ

 

Модуль ІІ. Дидактика вищої школи

ЛЕКЦІЯ 4.Сутність процесу навчання у вищій школі

1. Дидактика вищої школи - галузь педагогіки вищої школи

2. Завданнями дидактики вищої школи

3. Сутність і структура процесу навчання.

4. Діяльність викладача

5. Діяльність студентів

 

ЛЕКЦІЯ 5.Методи і засоби навчання у вищому навчальному закладі

1. Методи навчання у вищій школі

2. Класифікації методів навчання

3. Засоби навчання у вищій школі

4. Інформаційні технічні засоби навчання

 

ЛЕКЦІЯ 6.Форми організації навчання у вищій школі.

Контроль та оцінка знань, умінь і навичок студента

 

1. Лекції, методика їх підготовки і проведення.

2. Семінарське заняття, методика його підготовки і проведення.

3. Практичне заняття, методика його підготовки і проведення.

4. Лабораторне заняття, методика його підготовки і проведення.

5. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність студентів.

6. Науково-дослідна робота студентів.

7. Навчальна і виробнича практика студентів.

 

 

Модуль ІІІ. Теорія виховання у вищій школі

ЛЕКЦІЯ 5. Сутність процесу виховання у ВНЗ

1. Процес виховання — система виховних заходів, спрямованих на формування всебічно і гармонійно розвиненої особистості

2. Основні завдання виховання студентської молоді

3. Основні принципи національного виховання

4. Формування всебічно розвиненої особистості майбутнього фахівця

 

ЛЕКЦІЯ 8.Методи і форми виховання у ВНЗ. Виховна робота куратора академічної групи

 

Модуль IV. Організація та управління вищим навчальним закладом.

ЛЕКЦІЯ 9.Законодавчі та методологічні основи організації та управління вищим навчальним закладом

 

ЛЕКЦІЯ 10.Організація, планування та управління навчальним процесом у ВНЗ.

 

ЛЕКЦІЯ 11.Управління вищим навчальним закладом.

 

ЛЕКЦІЯ 12.Науково-методичне забезпечення педагогічного процесу у ВНЗ

Плани семінарських і тьюторських занять




Переглядів: 880

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА | Семінарське заняття 1.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.