Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Модуль ІІ Дидактика вищої школи.

1. Організація самостійної роботи студентів у вищому навчальному закладі.

2. Система підготовки майбутніх учителів до оволодіння технікою взаємодії зі студентами.

3. Технологія особистісно-зорієнтованого навчання у вищий школі.

4. Керівництво самостійною роботою студентів.

5. Сучасні дидактичні концепції освіти.

6. Дидактична школа Олександра Потебні.

7. Дидактична школа Миколи Костомарова.

8. Технології проблемного навчання у вищому навчальному закладі.

9. форми організації навчання у вищому навчальному закладі.

10. Інтерактивні методи навчання у вищому навчальному закладі.

11. Досвід використання ігрових технологій у вищій школі.

12. Технологія формування лекторської майстерності майбутніх викладачів.

13. Особливості організації навчально-виховного процесу у спеціальних школах, гімназіях, коледжах.

14. Болонський процес і вища педагогічна школа.

15. Тестування як метод оцінювання знань, умінь, навичок студентів.

Модуль ІІІ. Теорія виховання у вищій школі.

1. Професійна підготовка студентів педагогіч6них університетів до виховної діяльності.

2. Особливості організації навчально-виховного процесу у спеціальних школах, гімназіях, коледжах.

3. Педагогічні основи виховної діяльності громадських організацій у вищому навчальному закладі.

4. Формування педагогічної спрямованості у студентів магістратури

5. національне виховання сучасного студентства.

6. Наукові основи діяльності куратора академічної групи.

7. система підготовки майбутніх вчителів до оволодіння технікою взаємодії зі студентами.

8. Педагогічна діагностика в роботі куратора академічної групи.

9. К. Ушинський про національне виховання.

10. Позааудиторна виховна робота у вищому навчальному закладі.

 




Переглядів: 426

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модуль1. Історико-системний аналіз процесу становлення і розвитку вищої школи в Україні . | Модуль ІV. Організація та управління вищим навчальним закладом

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.