Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тип ринку і метод ціноутворення

У даному підрозділі необхідно визначити ступінь монополізації ринку та, виходячи з місця запланованого у бізнес-плані випуску продукції, обґрунтувати вибір цінової стратегії за існуючою класифікацією цінових стратегій („зняття вершків”, „слідування за лідером” та інші). Доцільно також сформулювати задачі обраної цінової стратегії, дати їм обґрунтування та можливі наслідки їх впровадження.

За наведеною нижче класифікацією у бізнес-плані обирається і описується вид маркетингу та відповідні заходи.

Залежно від конкретної ситуації, що складається на ринку з погляду стану попиту, розрізняють декілька типів маркетингу: конверсійний, стимулюючий, розвиваючий, підтримуючий, демаркетинг, протидіючий та інші.

Деякі види бізнесу вимагають маркетингу, а тому ясного і переконливого плану маркетингу. Для інших маркетинг менш важливий і немає необхідності в такому ретельному опрацьовуванні присвяченого йому розділу.

Взагалі, маркетинг застосовується за наступних умов:

Þ Насиченні ринку товарами, тобто при перевищенні пропозиції над попитом (ринок покупця);

Þ Гострої конкуренції, посиленні боротьби за покупця;

Þ Вільних ринкових відносин, тобто можливості адміністративних обмежень вибирати ринки збуту і постачання, встановлювати ціни, вести комерційну політику і т.д.;

Þ Повної самостійності підприємств у виборі мети фірми, управлінських структур, окладів, в розподілі засобів по статтях бюджету і т.д.

 




Переглядів: 277

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні положення | Собівартість

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.