Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Порівняння систем по комплексній характеристиці

Аналіз залежностей швидкості передачі і вірності, представлений у розділах 1 і 2 приводить до висновку про те, що кожна з них окремо не дає повної інформації, необхідної для вибору типу СПД. Зрозуміло, що більш правильне рішення можна прийняти по комплексній характеристиці, у якості якої можна вибрати ефективність Е СПД, рівну добутку відносної швидкості на вірність інформації:

Е = R∙ Роц .

Тоді для СПД із найкращої з ВЗЗ

Е = (m/n)∙ (1 − λ∙ tк)∙ (1 − 2−(n − m)) ≈ (m/n)∙ (1 − λ∙ tк),

а для СПД із коригуючим кодом

 

Е = (mk/n)∙(1 − 2−(n − mk))∙(1 + λ∙ tк)∙ exp (− λ∙ tк) ≈

≈ (mk/n)∙(1 + λ∙ tк)∙exp (− λ∙ tк).

Отримати залежності комплексної ефективності СПД від стану каналу, як це приведено на рис. 3, та визначити, як і раніше, граничне значення

інтенсивності завад.

Увага! На усіх вісях рисунку потрібно записати не буквенні, а цифрові значення відповідних значень змінних (1/tк, λг, m/n, mk/n та інші).

Зробити загальні висновки, виходячи з оцінок ефективності заданих в завданні корегуючого коду та розглянутих методів організації обміну. Визначити який спосіб організації і при яких умовах є більш ефективним. Висновки підтвердити прикладами із відповідними позначками на графічних залежностях.

2.5. Висновкита рекомендації. Список літератури

 

За результатами виконання домашнього завдання студент має зробити короткий (підсумковий) огляд викладеного в усіх розділах домашнього завдання, а також висновки та рекомендації з їx обов’язковим обґрунтуванням.

У списку літератури наводяться всі використані під час роботи літературні джерела в порядку їх згадування в тексті згідно з вимогами чинних стандартів, наприклад:

3. ХЭЛВОРСОН М., ЯНГ М., MS Office 2000. – C.-Петербург: Питер, 2001. - 1226с.

 




Переглядів: 317

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порівняння систем передачі по вірності передачі інформації | Приклад.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.