МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Порівняння систем по комплексній характеристиціАналіз залежностей швидкості передачі і вірності, представлений у розділах 1 і 2 приводить до висновку про те, що кожна з них окремо не дає повної інформації, необхідної для вибору типу СПД. Зрозуміло, що більш правильне рішення можна прийняти по комплексній характеристиці, у якості якої можна вибрати ефективність Е СПД, рівну добутку відносної швидкості на вірність інформації: Е = R∙ Роц . Тоді для СПД із найкращої з ВЗЗ Е = (m/n)∙ (1 − λ∙ tк)∙ (1 − 2−(n − m)) ≈ (m/n)∙ (1 − λ∙ tк), а для СПД із коригуючим кодом
Е = (mk/n)∙(1 − 2−(n − mk))∙(1 + λ∙ tк)∙ exp (− λ∙ tк) ≈ ≈ (mk/n)∙(1 + λ∙ tк)∙exp (− λ∙ tк). Отримати залежності комплексної ефективності СПД від стану каналу, як це приведено на рис. 3, та визначити, як і раніше, граничне значення інтенсивності завад. Увага! На усіх вісях рисунку потрібно записати не буквенні, а цифрові значення відповідних значень змінних (1/tк, λг, m/n, mk/n та інші). Зробити загальні висновки, виходячи з оцінок ефективності заданих в завданні корегуючого коду та розглянутих методів організації обміну. Визначити який спосіб організації і при яких умовах є більш ефективним. Висновки підтвердити прикладами із відповідними позначками на графічних залежностях. 2.5. Висновкита рекомендації. Список літератури
За результатами виконання домашнього завдання студент має зробити короткий (підсумковий) огляд викладеного в усіх розділах домашнього завдання, а також висновки та рекомендації з їx обов’язковим обґрунтуванням. У списку літератури наводяться всі використані під час роботи літературні джерела в порядку їх згадування в тексті згідно з вимогами чинних стандартів, наприклад: 3. ХЭЛВОРСОН М., ЯНГ М., MS Office 2000. – C.-Петербург: Питер, 2001. - 1226с.
|
||||||||
|