Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тестові питання

Змістовий модуль І

Підсумкова тека.

Прочитати і підготувати аналіз педагогічної діяльності за творами

ІІ модуль

І модуль

1. Підходи світової науки до виникнення виховання. Виховання у первісному суспільстві.

2. Виникнення перших шкіл у світовій цивілізації.

3. Давньогрецькі філософи про формування людської особистості (Сократ, Платон, Аристотель, Демокріт).

4. Школа і педагогіка Стародавнього Риму.

5. Педагогічні ідеї епохи Просвітництва (Вітторино де Фельтре, Ф.Рабле, М.Монтень, Т.Кампанелла, Р.Оуен).

6.Сучасна освіта у найрозвиненіших країнах світу

 

 

1. Виховання і школа в Київській Русі. “Повчання Володимира Мономаха дітям”.

2. Ідея народності та природо відповідності виховання Г.С.Сковороди.

3. Педагогічна діяльність М.Ломоносова.

4. Реформи системи освіти у Росії ХVІІІ – ХІХ ст..

5. Освітньо-педагогічна діяльність М.Пирогова.

6. Теорія і практика вільного виховання Л.Толстого.

7. Освітньо-педагогічні ідеї І.Франка.

8. Реформування освіти на сучасному етапі розвитку українського суспільства.

 

 

Скласти конспекти першоджерел:

- Я.А.Коменський “Велика дидактика”;

- Ж.Ж.Руссо “Еміль, або Про виховання”;

- І.Г.Песталоцці “ЯК Гертруда вчить своїх дітей”;

- Дж. Локк “Думки про виховання”;

- А.Дістервег “Керівництво до освіти німецьких вчителів”;

- К.Д.Ушинський “Про народність у громадському вихованні”, “Праця в її психічному та виховному значенні”, “Рідне слово”.

 

 

- А.С. Макаренко “Педагогічна поема”;

- В.О.Сухомлинський “Серце віддаю дітям”.

 

 

 

1Мета виховання у Спарті

а) досягнення калокагатії; б) виховання основних доброчесностей; в) виховання мужнього воїна

2.Як називався учитель мусичної школи в Афінах

а) педагог; б) дидаскал; в) граматист

3.Для навчання грамоти в Афінах використовувався метод

а) звуковий; б) буквоскладальний; в) морфологічний

4.Хто першим використав метод, відомий як “евристична бесіда”

а) Платон; б)Сократ; в) Аристотель

5.Хто з давньогрецьких філософів намагався поєднати елементи

афінської та спартанської системи виховання

а) Аристотель; б) Платон; в) Сократ

6.Хто з давньогрецьких філософів вперше поставив питання про

природовідповідність виховання

а) Сократ; б) Демокріт; в) Платон

7.Перша в історії педагогіки спроба дати вікову періодизацію належить

а) Сократу; б) Аристотелю; в) Демокріту

8.Публічні випробування в Спарті називалися

а) крипті; б) агони; в) агели

9.Хто з давньогрецьких філософів заперечував необхідність сімейного

виховання

а) Платон; б) Аристотель; в) Демокріт

10.Дитячі ігри як засіб підвищення ефективності навчання першим почав

розглядати

а) Сократ; б) Платон; в) Аристотель

11.Які з названих мистецтв не належать до “семи лицарських

доброчинностей”

а) полювання; б) гра в шахи; в) навчання грамоти; г) їзда верхи; д) основи математики

12.В церковній системі виховання вінцем науки є

а) діалектика; б) риторика; в) богослов’я

13.Який з методів не використовувався в церковній системі навчання

а) буквоскладальний; б) звуковий; в) катехізисний

14.Однією з передумов розвитку перших університетів є виникнення

а) схоластики; б) діалектики; в) метафізики

15.Як називалися середньовічні студенти-мандрівники

а) синдик; б) вагант; в) магістр

16.Науковий ступінь, що отримували випускники артистичного

факультету середньовічного університету

а) артист; б) магістр; в) бакалавр

17.Основний лозунг епохи Відродження

а)”Наука – служниця релігії”; б) “Узяти від життя все”; в) “Засвоїти основні начала любові, війни і релігії”

18.Кого із педагогів епохи Відродження називають “батьком гуманізму”

а) Франсуа Рабе;б) Вітторино да Фельтре; в) Еразм Роттердамський

19.Хто з педагогів-гуманістів висунув принцип наочності

а)Еразм Роттердамський; б) Томас Мор; в) Мішель Мотень

20.Хто з педагогів-гуманістів першим здійснив ідею школи в природі

а) Вітторино да Фельтре; б) Томмазо Кампанелла; в) Франсуа Рабле

21.Я.А.Коменський – відомий педагог

а) німецький; б) чеський; в) французький

22.Характерні риси світогляду Коменського

а) демократизм; б) сенсуалізм; в) матеріалізм; г) релігійність; д) дуалізм

23.Коменський вважав ведучим в процесі розвитку дитини

а) соціальне середовище; б) спадковість; в) виховання

24.Які діти, на думку Коменського, потребують більше допомоги

а) “хто за природою більш повільний і дурний”

б) “з гострим розумом, допитливі і податливі”

в) “тупі із зіпсованою і злобливою натурою”

25.Де, на думку Коменського, швидше за все відбувається вдосконалення

“природного дару”

а) вдома; б) в школі; в) під час індивідуальних занять

26.Центральне завдання школи за Коменським

а) підготовка людини до життя; б) підготовка до певної професії

в) підготовка до навчання в Академії

27.Який з принципів навчання називають “золотим правилом” дидактики

а) свідомості і активності; б) наочності; в) послідовності

28.Яка з книг Коменського є родоначальницею ілюстрованих книг для

дітей

а) “Видимий світ у малюнках”; б) “Відкриті двері до мов всіх наук”

в) “Закони добре організованої школи”

29.Яка з книг Коменського була підручником для початкового навчання

а) “Пансофічна школа”; б) “Материнська школа”; в) “Видимий світ у малюнках”

30.Який з вікових періодів Коменський вважав найбільш плідним для

виховання

а) дитинство; б) отроцтво; в) юність

31.За своїми філософськими поглядами Д.Локк є

а) матеріаліст; б) ідеаліст; в) сенсуаліст

32.Основним педагогічним твором Д.Локка є

а) “Два трактати про державне правління”; б) “Думки про виховання»

в) “Еміль, або Про виховання”

33.Новаторство Локка-педагога полягає в тому, що

а) він повністю відмовився від традиційних тілесних покарань

б) він вперше висловив думку про доречність створення вихователем

виховуючи ситуацій

в) він вперше обґрунтував необхідність врахування вікових та

індивідуальних особливостей дітей

34.Виховання джентльмена відбувається

а) в школі; б) вдома; в) в робочій школі

35.В своєму проекті “Про робочі школи” Д.Локк відмічав, що

а) необхідно ізолювати майбутнього джентльмена від дітей бідноти

б) Кожна людина, незалежно від соціального статусу, повинна пройти

курс навчання в робочій школі

в) дітям бідняків необхідне лише практичне навчання будь-якому

ремеслу

36.Приймаючи активну участь у політичному житті Англії Д.Локк створив

а) договірну теорію походження держави

б) теорію етапів економічного росту держави

37.Умовою успішної пізнавальної діяльності, на думку Локка є

а) механічне заучування; б) інтерес та позитивні емоції дитини; в) постійне повторення

38.Представником інтересів якого соціального класу був Д.Локк

а) аристократії; б) буржуазії; в) ремісників

39.Мета виховання у Локка

а) виховання свідомого громадянина

б) виховання людини з демократичними поглядами

в) виховання буржуазної доброчинності

40.У “Записці про робітничі школи” Д.Локк пропонує організувати

школи, де навчати дітей віком

а) до 7 років; б) від 7 до 14 років; в) від 7 до 18 років


Читайте також:

  1. IV. Питання самоконтролю.
  2. V. Питання для самоконтолю
  3. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  4. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  5. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.
  6. Актуальні питання управління земельними ресурсами та їх охорони
  7. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  8. Бесіда за запитаннями.
  9. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.
  10. Виділення в природних комплексах незвичайних, унікальних ділянок і явищ і питання їх збереження.
  11. Висновок з 1 питання
  12. Відповідаючи на питання, будьте впевнені в своїй перемозі і все у вас вийде.




Переглядів: 1292

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 6. Педагогічні технології в історії освіти. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.