МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ЗавданняЗапитання 1. Розташуйте операції алгебри множин відповідно до їх пріоритетів. 2. Назвіть тотожності алгебри множин, запишіть відповідні формули. 3. Яким чином можна графічно зобразити та довести закони і тотожності алгебри множин? Наведіть приклад такого доведення. 4. Яким чином виконуються еквівалентні перетворення формул алгебри множин? Наведіть приклади. 1. Доведіть за допомогою діаграм Венна: а) асоціативні закони; б) дистрибутивні закони; в) властивості порожньої і універсальної множин. 2. Доведіть за допомогою еквівалентних перетворень закони елімінації. 3. Виходячи з властивостей порожньої множини, за допомогою еквівалентних перетворень одержіть властивості універсальної множини. 4. Спростіть вирази: а) ; б) ; в) ; г) . 5. В якому відношенні знаходиться множини А і В, якщо А\В = В\А = Æ? 6. Чи є алгеброю клас множин, замкнених відносно: а) операцій È, Ç; б) операцій È, доповнення. 1.6. Нескінченні множини Зчисленні та континуальні множини, потужність У дискретній математиці, як і у всій математиці, в природознавстві дуже важлива Р°ль натурального ряду чисел N={1, 2, ...}.Хоча практично обчислення завжди виконуються зі скінченним відрізком {1, 2, .-, п}Цієї нескінченної множини, немає можливості вказати найбільше число п, яке не буде перевершене у всіх випадках життя. Тому доводиться досліджувати властивості всієї нескінченної множини чисел N. На дійсній числовій вісі R натуральні та цілі числа утворюють доволі «розріджені» підмножини N, Z (рис. 1.13), які інтуїтивно можна назвати «дискретні»- Множина раціональних чисел Q, що утворюються при діленні цілих чисел т/п, щільно розташовується на дійсній вісі R- інтервал (а, b)як завгодно малої довжини ε =b-а (а ¹ b) містить нескінченну множину різних раціональних точок. Чи можна множину Q вважати «дискретною»? Виявляється так, хоча інтуїція відмовляється це визнати. Рис. 1.13. Натуральні, цілі та раціональні числа на вісі R Нарешті, вся дійсна вісь R — явно неперервна множина, і тут інтуїтивний висновок нас не підводить. Для строгого визначення дискретних та неперервних нескінченних множин використовуються зіставлення дискретних множин натуральному ряду чисел, а неперервних множин — відрізку [0, 1] дійсної вісі. Необхідно тільки уточнити термін «зіставити». Мається на увазі встановити взаємно однозначну відповідність. Поняття взаємно однозначної відповідності є первинним у свідомості людини при диференційованому сприйнятті предметів зовнішнього світу. Якщо зал для глядачів заповнений і немає вільних місць, нам не обов'язково рахувати кількість присутніх глядачів, вона дорівнює числу крісел у залі. Щоб зробити цей висновок, ми інтуїтивно використовуємо наявність взаємно однозначної відповідності між глядачами і кріслами. Відзначимо одну особливість: фактично у цьому випадку реалізована конкретна взаємно однозначна відповідність глядачі — крісла (кожному глядачеві відповідає одне і тільки одне визначене крісло і навпаки). Після перерви деякі глядачі можуть помінятися місцями, і конкретна відповідність стане іншою, але висновок залишиться попереднім: число глядачів дорівнює числу місць. Читайте також:
|
||||||||
|