Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 5. Засоби паблік рілейшнз у бізнесі

Проблема оцінки ефективності ПР-кампаній надзвичайно гостра як для операторів ринку, так і для їх клієнтів. Головна причина - відсутність універсальних і загальноприйнятих критеріїв визначення якості ПР-роботи.

- - - - - - -

У загальному значенні оцінка потенційних можливостей проведення ПР-акцій здійснюється за такими критеріями:

- встановлення вимірювальних цілей ПР-програм, які повинні включати в себе: - цільову аудиторію, - вплив на неї ПР-програми, - терміни досягнення очікувальних результатів;

- вибір найпривабливішого результату;

- встановлення оптимального механізму збирання інформації.

У ПР, за думкою Катлипа, оцінка може здійснюватись за трьома рівнями:

1. Оцінка підготовки критеріїв і методів.

Така оцінка складається із трьох компонентів:

адекватність інформації;

відповідальність змісту повідомлень їх структурі;

якість наданої інформації.

Цей вид оцінки можна здійснити у середині компанії, а також з допомогою фокус-груп.

2. Оцінка дій включає в себе вимірювання кількості поширених, використаних, отриманих повідомлень, на які зреагувала аудиторія.

Найпоширенішим видом такої оцінки є моніторінг ЗМІ та контент-аналіз з охопленням цільової аудиторії.

3. Оцінка впливу. Вплив ПР-програми передбачає підтримування або зміну переконань і рівнів знань, відношень та поглядів, поведінки.

Катліп виділяє 7 категорій оцінки впливу:

- кількість тих, які впізнали зміст повідомлення (зміна переконаності, знань, розуміння);

- кількість тих, які змінили свою думку;

- кількість тих, які поводять себе відповідно до змісту повідомлення;

- кількість тих, які повторюють бажану поведінку;

- досягнення мети та / або вирішення проблеми;

- соціальні та / або культурні зміни.

 

Досягнення кожного наступного ступеню піраміди послідовно ускладнюється.

В українській практиці питання оцінки ефективності ПР-кампанії знаходиться в ембріональному стані. А найпоширенішою думкою є наступне: основний показник ефективності ПР-кампанії - повне і беззастережне задоволення замовника (тобто керівництва). Така оцінка ускладнена відсутністю єдиної методологічної і термінологічної бази.

Більшість фахівців в Україні кажуть, що бар'єром для проведення дослідження є великі витрати. Однак, по-перше, якщо ПР-фахівець не визнає важливість двосторонньої комунікації і концентрується лише на досягненні таких результатів, як зміна відношення, поведінки і відбудова відносин, оцінка виявиться неревалентною, і він залишиться «технічним працівником комунікації». По-друге, без чітко поставлених цілей, витрати на діяльність можуть перевершити бюджет. По-третє, якщо оцінювання все ж таки заплановано на фінальну стадію проекту, воно може бути не виконано через брак часу, грошей тощо. А якщо і буде виконано, результати вже пізно буде використовувати у тактичному плануванні.


 

1. Засоби масової інформації і їх роль у паблік рілейшнз діяльності підприємства.

2. Засоби і заходи паблік рілейшнз у відносинах з громадськістю.

3. Організація роботи підприємства із засобами масової інформації.

4. Засоби внутрішньофірмового паблік рилейшнз

 


Читайте також:

  1. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  2. L2.T4/1.2. Засоби безперервного транспортування матеріалів. Транспортери.
  3. L2.T4/1.3. Засоби дозування сипучих матеріалів.
  4. L3.T4/2. Засоби переміщення рідин.
  5. V Засоби навчання
  6. Адреноблокуючі засоби.
  7. Акустичний контроль приміщень через засоби телефонного зв'язку
  8. Акустичні засоби|кошти| захисту
  9. АПАРАТНІ ЗАСОБИ ПЕРСОНАЛЬНИХ КОМП’ЮТЕРІВ
  10. Банк (філія) - учасник СЕП не має права передавати засоби захисту інформації іншій установі.
  11. ВЕРБАЛЬНА КОМУНІКАЦІЯ. ЗАСОБИ ВЕРБАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ.
  12. ВЕРБАЛЬНІ, НЕВЕРБАЛЬНІ ЗАСОБИ СПІЛКУВАННЯ




Переглядів: 766

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Цільова аудиторія може бути зовнішньою і внутрішньою. | Засоби масової інформації і їх роль у паблік рілейшнз діяльності підприємства.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.