Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Види бесід

За тематичною спрямованістю

· пізнавальні (розширює коло знань)

· етичні (про норми поведінки )

· естетичні (про красу навколишніх явищ, людських стосунків, вчинків)

· політичні (про події в державі та за її межами)

За характером пізнавальної діяльності:

· повідомляючі (знайомлять учнів з тими чи іншими явищами і процесами дійсності, розширюють коло етичних знань),

· катехізичні (дозволяє вчителю стимулювати учнів до відтворення точних формулювань, правил, норм, принципів)

· евристичні (потребують активних міркувань, спрямованих на вирішення проблемних ситуацій у житті та діяльності як окремих учнів так і колективу)

Форми бесід: фронтальна, групова, індивідуальна.

Особливістю підготовки бесід є те, що в ній учні беруть безпосередню активну участь. Вимоги до проведення бесіди:

1. вибір теми (має бути актуальна, повинна відповідати виховним завданням і пов’язана з життям)

2. відбір змісту бесіди (нових, невідомих фактів, чітке формулювання висновків)

3. позитивний фон (уважне ставлення до відповідей учнів, заохочення вдалих відповідей, чемне виправлення невдалих, доречний гумор, жарт) Повторюйте те, що говорять учні, виправляйте їх, заохочуйте до висловлення власних ідей і почуттів

4. Говоріть спокійним голосом. Діти краще реагують на нормальний звуковий рівень голосу, ніж на лемент.

5. цікава постановка питань (краще проблемних), які спонукають до міркувань, активного обміну думками . Використайте навідні запитання, такі як: Як ви це розумієте? Що Ви думаєте у зв'язку з обговорюваною проблемою? Чому Ви так думаєте? Коли Вас це хвилює. Як Ви вчините? і ін.

6. Уникайте питань, які вимагають лише відповідей «так» або «ні».

7 використання наочності




Переглядів: 1267

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методика проведення виховної години | Методика проведення етичної бесіди

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.