Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ІІІ. Закріплення одержаних знань.

У ході закріплення необхідно зміцнювати теоретичні знання школярів, виробляти уміння й навички складати план виступу, вміти визначити тему, ідею, структуру, стиль публічного виступу.
Відповідно до завдання будується і система вправ.
Завдання вправи 10 (с.24): прочитайте текст, складіть простий план і за ним підготуйте публічний виступ (В. Русанівський "Реставрація совісті").

IV. Підведення підсумків уроку проводиться у вигляді бесіди за такими питаннями та завданнями:

1. Дайте визначення публічному виступу.

2. Яка його структура?

3. Що називається планом виступу?

4. Який стиль мовлення використовується в виступах?

5. Дайте визначення вступу.

6. Що таке основна частина?

7. Як аналізується закінчення виступу?

8. Які бувають плани виступу?

9. Як складається план? Назвіть основні частини складного плану.

V. Домашнє завдання.

Вивчити терміни з конспекту "План виступу". Вправа 11 (с. 25) за текстом-рекомендацією К. Тухальського дати відповіті на подані запитання:

1. Чому автор тричі повторює те саме?

2. Чому не можна виголошувати всю промову з однаковою інтонацією?

3. Яку реакцію це може викликати у слухачів?

4. Як ви розумієте слова автора "праща або арфа"?

Урок розвитку зв’язного мовлення (3 години)

Тема уроку:

Практичні заняття з риторики. Виступ на зборах.

Мета уроку:

Навчити школярів створювати виступ на зборах; підготувати їх до правильного відтворення власних думок засобами слова; розвивати в учнів почуття любові до рідного слова.

І. Повідомлення теми та мети уроку.

Шановне товариство!

До вашої уваги "Конкурс ораторів".

Ораторство – мистецтво красномовства, Адже володіння аудиторією – одне з головних умінь сучасної людини, яка прагне бути успішною, досягти вершин лідерства. Це вміння учня-професіонала, який уміє передати власні думки із заданої теми, розкрити свої знання з даного предмета.
Згадаємо виступ Шота Руставелі: "Із глечики може витекти тільки те, що в ньому було". Отже, щоб визначити, що говорити, треба оволодіти певною темою та відповідною літературою. Ці думки влучно розкривають слова Горація: "Хто обрав посильну тему, той набуде й гарного мовлення, й чіткого порядку..."

Умови конкурсу ораторів:

1. Об’єктивність наведених фактів – 1 бал.

2. Ясність думок – 1 бал.

3. Образність мови – 1 бал.

4. Цікаві факти – 2 бали.

5. Цілеспрямованість – 1 бал.

6. Гумор. Дотепи, іронія – 4 бали.

Оцінка конкурсу – 10 балів.
Бажаємо конкурсантам успіхів й удачі.

ІІ. Виступ учнів за темою "О слів жорстока і солодка влада!" (диспут і конкурс творів).




Переглядів: 430

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІІ. Вивчення нового матеріалу. | ІІІ. Підсумки уроку проводить учитель.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.