МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||
Формування інформаційного середовища корпорації
Очевидно, що для своєї роботи рада директорів акціонерного товариства має потребу у доступній і структурованій інформації. Такого роду інформацію повинна надавати корпоративна інформаційна система. Міжнародна (перш за все, американська) практика використання ІТ-систем в корпоративному управлінні показує, що корпоративна інформаційна система повинна приділяти особливу увагу трьом головним аспектам:
Організація якісної взаємодії між керівниками компанії (членами ради директорів і топ-менеджерами) - важлива умова підвищення ефективност і корпоративного управління. Виконавчі і невиконавчі директори в процесі своєї діяльності повинні спільно вирішувати багато важливих і складних, а часом і конфліктних питань, виявляти рівень невизначеності, на якому діятиме компанія і т. д. Корпоративна інформаційна система повинна успішно вирішувати три головні завдання: - по-перше, забезпечувати максимально актуальною інформацією. Скорочення строків надання даних сприяє прийняттю більш гнучких і швидких стратегічних рішень; - по-друге, діюча корпоративна інформаційна система повинна забезпечувати складання звітів у різних варіантах, орієнтованих на строго визначену цільову аудиторію - відповідно до кола повноважень конкретних осіб та їх потреб; - по-третє, використання в усіх звітах базового набору показників, що охоплюють найбільш важливі складові частини корпоративного управління.
В даний час консультаційні і аудиторські компанії - Accenture, Ernst&Young, McKinsey, Bearing Point, KPMG, PricewaterhouseCoopers та ін. - розробили програми, які дозволяють оцінювати обсяги витрат і робіт у процесі впровадження передових методів корпоративного управління. Рейтингові ж агентства і спеціалізовані компанії, такі як: Moody’s, Standard & Poor’s, Fitch Risk Management, Erick, Mercer Oliver Wyman та ін., зосередили зусилля на створенні, головним чином, корпоративних інформаційних систем. У той же час найбільші виробники програмного забезпечення і комп’ютерів створюють об’єднання для випуску найбільш складних, комплексних систем управління ризиками. Такий консорціум свого часу утворили три відомі компан ії: IBM (створення і збереження баз даних), Algorithmics (програми для аналізу даних) і PeopleSoft (програми для створення звітності). Інші компанії знаходяться в пошуку партнерів, наприклад: SAS Institute, Fair Isaac, Providus Software та ін.
Таким чином, сучасне корпоративне управління неможливе без найновіших інформаційних технологій і головною умовою досягнення успіху є максимальна інтеграція всіх застосовуваних інформаційних систем, котрі повинні допомагати раді директорів у забезпеченні ефективного управління компанією.
Читайте також:
|
|||||||||
|