Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Відповідними кольорами кодують певні категорії й товарні сорти харчових продуктів: морепродукти - синій колір, овочі — зелений, жовтий, червоний кольори, м'ясопродукти - червоний.

Червоний колір в етикетці традиційно харчовий; він може вказувати на рівні смаку від солодкого „цукеркового” до гострого „кетчупного” та міцного „тютюнового” присмаку. Все залежить від відтінку кольору.

Зелений колір широко використовують в молочній промисловості як індикатор біопродукту (пляшка для кефіру з зеленою кришкою з фольги). Аналогія — кислий смак — зелений колір. Використання зеленого в оформленні жувальної гумки вказує на ментоловий свіжий смак.

Жовтийколір символізує продукт „смачний”, „хлібний”, „яєчний”. Жовто-лимонний — „кислий”, „гострий”, „солоний” і „хімічний”.

Кольори можуть впливати один на одного, утворюючи нові контрасти, та змінюватися при цьому. Так, в оформленні етикетки наявність золотого кольору вважається символом високої якості, але надмір золотих прикрас, шрифтів часто робить продукт, навпаки, дешевим.

Потрібно пам’ятати про світло, під яке потрапляє етикетка в торговому залі, на прилавки магазину. Наприклад, червоний колір при електричному освітленні змінюється по кольоровому тону, стає більш насиченим та яскравим, а по світлості — світлішим. Жовтий - біліє та світлішає, зелений - жовтіє та світлішає, голубий - зеленіє та темнішає, синій - втрачає яскравість і темнішає.

Колір підтримує образ етикетки, забезпечує маркетинг товарів. Обираючи колір етикетки для товарів, призначених людям середнього віку, переважно з вищою освітою (наприклад, кишенькового перекладача або електронної записної книжки), варто пам'ятати, що ця група надає перевагу в основному холодним кольорам: сірому, синьому, синьо-зеленому. Менш освічені шари населення та діти люблять яскраві і теплі відтінки: малиновий, жовтий, червоний. Важливу роль відіграє географічне положення країни, де проживають люди. Холодний колір етикетки підійде для країн Балтії, Скандинавії, однак в Африці, Латинській Америці більше підійдуть комбінації з теплими кольорами.

Важливо знайти правильне сполучення кольорів етикетки для кожного конкретного продукту, тобто відповідність кольору і смаку. Наприклад, при розробці пакування для чаю, кави, шоколаду можна використовувати комбінації червоного і коричневого.

Кожен колір має свій „запах”. Дуже важливо, щоб „запах” пакування парфумерії чи косметики відповідав запаху парфумів.

Відповідність кольору і запаху:

· червоний — троянда, гіацинт;

· жовтогарячий — ромашка, соняшник, жасмин;

· зелений — м'ята;

· жовто-зелений — лимон;

· голубий — лаванда;

· синій — морозне повітря;

· фіолетовий — озон, бузок.

Віддавна люди вірили в цілющу силу кольору: червоні - збуджують,
сині - заспокоюють. Цю властивість використовують для пакування ліків. Ліки седативної дії мають етикетку у зеленій гамі, стимулюючі - жовту і червону, знеболюючі - синю.

Отже, колір в графічному дизайні етикетки має певні закономірності, знання, врахування яких дозволяє ефективніше оформити етикетку.





Переглядів: 517

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичне застосування кольорів | ТЕМА 7. КОМПОЗИЦІЯ. ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ ТА ПРОЦЕС ЇЇ СТВОРЕННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.