МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Відповідними кольорами кодують певні категорії й товарні сорти харчових продуктів: морепродукти - синій колір, овочі — зелений, жовтий, червоний кольори, м'ясопродукти - червоний.Червоний колір в етикетці традиційно харчовий; він може вказувати на рівні смаку від солодкого „цукеркового” до гострого „кетчупного” та міцного „тютюнового” присмаку. Все залежить від відтінку кольору. Зелений колір широко використовують в молочній промисловості як індикатор біопродукту (пляшка для кефіру з зеленою кришкою з фольги). Аналогія — кислий смак — зелений колір. Використання зеленого в оформленні жувальної гумки вказує на ментоловий свіжий смак. Жовтийколір символізує продукт „смачний”, „хлібний”, „яєчний”. Жовто-лимонний — „кислий”, „гострий”, „солоний” і „хімічний”. Кольори можуть впливати один на одного, утворюючи нові контрасти, та змінюватися при цьому. Так, в оформленні етикетки наявність золотого кольору вважається символом високої якості, але надмір золотих прикрас, шрифтів часто робить продукт, навпаки, дешевим. Потрібно пам’ятати про світло, під яке потрапляє етикетка в торговому залі, на прилавки магазину. Наприклад, червоний колір при електричному освітленні змінюється по кольоровому тону, стає більш насиченим та яскравим, а по світлості — світлішим. Жовтий - біліє та світлішає, зелений - жовтіє та світлішає, голубий - зеленіє та темнішає, синій - втрачає яскравість і темнішає. Колір підтримує образ етикетки, забезпечує маркетинг товарів. Обираючи колір етикетки для товарів, призначених людям середнього віку, переважно з вищою освітою (наприклад, кишенькового перекладача або електронної записної книжки), варто пам'ятати, що ця група надає перевагу в основному холодним кольорам: сірому, синьому, синьо-зеленому. Менш освічені шари населення та діти люблять яскраві і теплі відтінки: малиновий, жовтий, червоний. Важливу роль відіграє географічне положення країни, де проживають люди. Холодний колір етикетки підійде для країн Балтії, Скандинавії, однак в Африці, Латинській Америці більше підійдуть комбінації з теплими кольорами. Важливо знайти правильне сполучення кольорів етикетки для кожного конкретного продукту, тобто відповідність кольору і смаку. Наприклад, при розробці пакування для чаю, кави, шоколаду можна використовувати комбінації червоного і коричневого. Кожен колір має свій „запах”. Дуже важливо, щоб „запах” пакування парфумерії чи косметики відповідав запаху парфумів. Відповідність кольору і запаху: · червоний — троянда, гіацинт; · жовтогарячий — ромашка, соняшник, жасмин; · зелений — м'ята; · жовто-зелений — лимон; · голубий — лаванда; · синій — морозне повітря; · фіолетовий — озон, бузок. Віддавна люди вірили в цілющу силу кольору: червоні - збуджують, Отже, колір в графічному дизайні етикетки має певні закономірності, знання, врахування яких дозволяє ефективніше оформити етикетку.
|
||||||||
|