Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






VI. Методика навчання освітньої галузі «Природознавство»

1. Типи та структура уроків природознавства.

Типи уроків. Структура комбінованого уроку. Урок засвоєння нових знань. Узагальнюючий урок. Предметний урок. Урок-екскурсія. Нестандартні уроки природознавства.

2. Предметний урок з природознавства та його структура.

Структура предметного уроку. Роль даного уроку. Головні особливості предметного уроку.

 

3. Уроки-екскурсії з природознавства та їх характеристика.

Різновиди екскурсій з природознавства. Навчальна екскурсія з природознавства. Організація та проведення екскурсій у природу. Поточна екскурсія, підсумкова, позакласна екскурсія.

 

4. Методика формування природознавчих понять та уявлень.

Зміст та обсяг понять. Класифікація понять. Логічні операції з поняттями. Екологічні та природоохоронні поняття.

5. Характеристика методів спостереження при вивченні природознавства.

Спостереження як найважливіший метод пізнання природи. Завдання спостереження. Класифікація спостережень. Основні компоненти у структурі спостережень. План спостережень.

6. Наочні засоби та методика їх використання на уроках природознавства у початковій школі

Функції методів наочності. Демонстрація натуральних об`єктів. Демонстрація дослідів. Демонстрація зображень об`єктів, явищ.

 

 




Переглядів: 898

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методика навчання освітньої галузі «Математика» | VIІ. Методика навчання освітньої галузі «Суспільствознавство»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.