Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Рух поїздів при несправності напівавтоматичного блокування

Прямування поїздів на перегонах, що мають

колійні пости (блокпости)

Одержавши з сусіднього роздільного пункту блокувальний сигнал про відправлення поїзда, черговий блокпоста при вільному перегоні, що лежить попереду, відкриває прохідний світлофор. Водночас із відкриттям прохідного світлофора на сусідній роздільний пункт автоматично подається блокувальний сигнал відправлення (при електромеханічному блокуванні блокувальний сигнал подається окремо після закриття прохідного світлофора).

Після проходження поїздом прохідного світлофора сигнальна кнопка (рукоятка) встановлюється черговим блокпоста в положення закриття сигналу. Переконавшись, що поїзд пройшов у повному складі, черговий блокпоста повідомляє сусідні станції про час фактичного проходження поїзда, а на роздільний пункт, що лежить позаду, крім того, подає блокувальний сигнал проходження (при електромеханічному блокуванні блокувальний сигнал проходження подається водночас і на роздільний пункт, що лежить попереду).

Якщо поїзд прямував з підштовхуючим локомотивом, черговий блокпоста подає на роздільний пункт, що лежить позаду, блокувальний сигнал проходження, лише переконавшись у проходженні штовхача.

У випадках проходження поїзда без підштовхуючого локомотива черговий блокпоста негайно повідомляє про це сусідні роздільні пункти, але блокувальний сигнал не подає (при електромеханічному блокуванні закриває і прохідний світлофор).

Аналогічним порядком діють і чергові блокпостів, що лежать попереду. При електромеханічному блокуванні чергові блокпостів, що лежать попереду, пропускають поїзд на вільний перегін при закритих прохідних світлофорах, видаючи машиністу дозвіл на бланку зеленого кольору із заповненням пункту І (бланк ф.ДУ-52).

Подача блокувального сигналу проходження кожним блокпостом проводиться лише після проходження блокпоста відсталим підштовхуючим локомотивом.

При автоматичному закритті прохідного світлофора поїздом, що прямує попереду, підштовхуючий локомотив прямує на сусідню блок-ділянку при забороняючому показанні прохідного світлофора.

Порядок організації руху поїздів на перегонах, обладнаних автоматичними блокпостами, блокпостами, що обслуговують пункти примикання; блокпостами, що періодично відкриваються замість роздільних пунктів з колійним розвитком (при не цілодобовій дії останніх), установлюється начальником залізниці в залежності від системи пристроїв.

 

 

До несправностей, при яких дія напівавтоматичного блокування повинна бути припинена, належать:

а) неможливість закриття вихідного або прохідного світлофора;

б) неможливість відкриття вихідного або прохідного світлофора при вільному перегоні (у тому числі із застосуванням на вихідних світлофорах допоміжних кнопок для вимкнення контролю вільності ізольованих ділянок);

в) довільне одержання блокувальних сигналів;

г) неможливість подачі або одержання блокувальних сигналів;

д) відсутність пломб на блок-апараті (за винятком пломб на педальній замичці або допоміжній кнопці).

В усіх вказаних випадках, а також при роботах з переобладнання, перенесення, ремонту, випробування та заміні блокувальних пристроїв, а також інших роботах, що викликають тимчасове припинення дії пристроїв, рух поїздів за блокуванням припиняється і встановлюється за телефонним зв’язком.

Під час огляду електромеханіком апарата напівавтоматичного блокування (блок-апарата, пульта) дія блокування не припиняється. При цьому, поки блок-апарат відкритий, черговий по станції та електромеханік повинні особливо уважно стежити за правильністю роботи пристроїв блокування.

Перед опломбуванням після закінчення огляду, регулювання та змазування апаратури напівавтоматичного блокування електромеханік разом з черговим по станції за показаннями контрольних приладів перевіряють відповідність показань на блок-апараті стану перегону (по записах у журналі руху поїздів шляхом переговорів з черговими сусідніх роздільних пунктів).

Про кожний випадок відкриття блок-апарата для його огляду або ремонту, а також про закінчення цієї роботи електромеханіком робиться відповідний запис у журналі огляду.

Перехід на телефонний зв’язок, а також відновлення руху поїздів за блокуванням здійснюється за наказом поїзного диспетчера після попередньої перевірки через чергових по станції вільності перегону.

При несправності диспетчерського зв’язку перехід на телефонний зв’язок при русі поїздів і відновленні дії блокування проводиться у порядку, вказаному у пп. 5.8.1 і 5.9 із заміною в тексті телефонограм слова “автоблокування” на слово – “блокування”.

Після припинення дії блокування і переходу на телефонний зв’язок машиністам поїздів видається для прямування до сусіднього роздільного пункту колійна записка (бланк ф. ДУ-50).

Проходження поїздом маршрутного світлофора з забороняючим показанням (до вихідного світлофора) може виконуватися:

за запрошувальним сигналом;

за реєстрованим наказом чергового по станції, що передається через радіозв’язок машиністу поїзда, який відправляється;

за дозволом на бланку зеленого кольору форми ДУ-52 із заповненням пункту І (при відповідній зміні тексту від руки).

При прямуванні поїзда подвійною тягою або з підштовхуючим локомотивом на весь перегін дозвіл на право зайняття перегону вручається тільки машиністу ведучого локомотива. Машиністи другого (при подвійній тязі) і підштовхуючого локомотивів повинні керуватися сигналами або повідомленнями машиніста ведучого локомотива, що передаються через радіозв’язок.

При несправності поїзного міжстанційного зв’язку черговий по станції зобов’язаний особливо уважно стежити за змінами показань контрольних приладів на апаратах управління.

Повідомлення про рух поїздів у цьому випадку здійснюється через поїзного диспетчера або через інші засоби зв’язку, що знаходяться у розпорядженні чергового по станції.

На двоколійних (багатоколійних) перегонах, обладнаних напівавтоматичним блокуванням для руху в одному напрямку, відправлення поїздів ( у порядку регулювання) по неправильній колії проводиться за наказом поїзного диспетчера з переходом на телефонний зв’язок за правилами одноколійного руху.

В залежності від системи напівавтоматичного блокування і конкретних умов роботи на тій чи іншій ділянці порядок користування пристроями, а також порядок дій працівників при прийманні, відправленні та пропуску поїздів додатково може встановлюватися інструкціями, які затверджуються начальником залізниці.

 


Читайте також:

  1. Блокування
  2. Блокування
  3. Вибір маси та швидкості руху пасажирських поїздів.
  4. Види пасажирських сполучень і класифікація пасажирських поїздів.
  5. Графік і розклад руху пасажирських поїздів.
  6. За допомогою яких приладів можна визначити несправності діодів в електронній системі запалення?
  7. Загальні положення про рух поїздів на ділянках, обладнаних автоматичним блокуванням
  8. Несправності додаткового обладнання кузова (кабіни).
  9. Несправності та ТО механізмів двигуна (КШМ, ГРМ).
  10. Обробка составів пасажирських поїздів на технічній станції.
  11. Основні несправності гальмівних систем
  12. Основні несправності головної передачі і шарнірних валів




Переглядів: 1166

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приймання та відправлення поїздів | РУХ ПОЇЗДІВ ПРИ ЕЛЕКТРОЖЕЗЛОВІЙ СИСТЕМІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.