МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Обслуговування пасажирів під час поїздки на вокзалах водного транспорту.Планування. Обсяги виконаної пасажирським флотом роботи визначаються кількістю перевезених пасажирів і пасажиро оборотом. Кількістьперевезених пасажирів залежить від чисельності населення в регіоні і його рухливості. Під рухливістю населення слід розуміти число поїздок водним транспортом, які припадають на одну людину за рік. В сучасних умовах подальшого розвитку відносин в суспільстві важливо правильно намітити стратегію розвитку пасажирських перевезень на водному транспорті на перспективу і на поточний період часу. Основою в рішенні цієї задачі є: а) стратегічні б) поточні плани перевезень. Основні фактори, які впливають на рухливість людей при стратегічному плануванні враховуються наступні: - зміни чисельності населення (збільшення, зменшення); - зміни культурного рівня людей; - розвиток продуктивних сил регіонів; - зміни в оздоровчій системі регіону (будівництво будинків відпочинку, санаторіїв, курортів); - розвиток туризму в регіоні; - реалізація заходів на водному транспорті з покращення обслуговування пасажирів (ремонт вокзалів, будівництво нових, відкриття нових маршрутів, впровадження в експлуатацію сучасних комфортабельних і швидкісних суден та інше). а) В стратегічному плануванні використовуються результати маркетингових досліджень, якими визначається економічний стан пасажирських перевезень в конкретному регіоні, їх недоліки, а також вивчається чисельність і структура населення (кількість робітників, службовців, бізнесменів, селян, учнів, студентів і місця їх проживання) регіону. Прогнозні значення кількісних показників пасажирських перевезень дає можливість планувати на перспективу потрібну кількість пасажирських суден, встановити їх розподіл за лініями і визначити перспективну потребу в інших технічних засобах.
I.Обслуговування пасажирів під час поїздки на водному транспорті (на судні) охоплює наступне: - організацію посадки-висадки пасажирів; - розміщення пасажирів на судні; - організацію харчування пасажирів; - медичне обслуговування пасажирів; - культурно-побутове обслуговування пасажирів. 1. До посадки пасажирів команда судна виконує наступні операції технологічного процесу: - завантаження багажу і вантажів (для вантажопасажирських суден); - здача відпрацьованої води; - заправка судна паливом; - отримання продуктів харчування, питної води і постільної білизни; - перевірка трапів їх поручнів і якості швартування судна до причалу; - прибирання всіх приміщень судна; - огляд приміщень судна санітарним лікарем. Посадка-висадка пасажирів в початкових і кінцевих пунктах проводиться під особистим контролем капітана, в проміжних пунктах –штурмана з боцманом і ватяним матросом. 2. На палубу при посадці пасажирів зустрічають провідники. Вони їх розміщують по відповідним каютам, після посадки знайомлять пасажирів із обладнанням кают і правилами користування ними, місцем розміщення рятувальних засобів, судових приміщень та інше. 3. Харчування пасажирів проводиться в ресторанах і буфетах, здійснюється рознесення продуктів і напоїв по каютах. 4. У відповідності до санітарних норм і правил на суднах організовується медичне обслуговування пасажирів. Судовий лікар (фельдшер) щоденно перевіряє санітарний стан всіх приміщень, якість, харчування і питної води, знімає пробу приготовлених до вжитку страв. Судовий лікар (фельшер) має у своєму розпорядженні відповідні приміщення (амбулаторія, ізолятор), обладнання і медикаменти (аптека). 5. Культурно-побутове обслуговування пасажирів на судні полягає в наступному: - забезпечення постільною білизною; - демонстрація кінофільмів; - продаж газет, журналів, книжок; - обслуговування пасажирів в бібліотеці; - під час тривалих зупинок в проміжних пунктах організація екскурсій.
Читайте також:
|
||||||||
|