Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Моделі коефіцієнта стійкого зростання

 

Щоб досягти стійкого зростання, необхідно виявити фактори, що впливають на збалансованість зростання. Оцінити вплив кожного показника-фактора на загальну стійкість можна до багатофакторними моделями коефіцієнта стійкого зростання. Виходячи з моделі, підприємство може обрати ті з факторів і в тих пропорціях, у яких доцільно їх мобілізувати для забезпечення стійкості зростання та підвищення ділової активності.

РП
РП
Перша модель. Коефіцієнт стійкого зростання можна представити через коефіцієнт фінансової політики, а саме — коефіцієнт реінвестування та коефіцієнт рентабельності власного капіталу:



де РВК — рентабельність власного капіталу, розрахована відносно власного капіталу на кінець звітного періоду ( ЧП/ВК К ).

Третя модель. Досить розповсюджена така модель:


 

К СтЗр =К РП *Р ЧР * К ОА *К ФЗ

 

Рчр— чиста рентабельність реалізації (ЧП/ЧД);


К ОА — оборотність активів (ЧД/А);

К ФЗ — коефіцієнт фінансової залежності, розрахований відносно власного капіталу на початок звітного періоду ( А/ВКп ).

У цій моделі коефіцієнт чистої рентабельності реалізації стосується операційної діяльності та вказує на положення підприємства на ринку. Оборотність активів характеризує ефективність інвестиційної діяльності. Коефіцієнт фінансової залежності демонструє принципи застосування підприємством фінансового левериджу. Коефіцієнт реінвестування можна знайти як різницю між одиницею та коефіцієнтом дивідендних виплат. Звідси зрозуміло, що коефіцієнт реінвестування відображає відношення керівництва до розподілу дивідендів. Разом коефіцієнти реінвестування та фінансової залежності унаочнюють принципи фінансової політики.

Четверта модель.У формулі (1) добуток рентабельності реалізації та оборотності активів дорівнює рентабельності активів. Тому можна записати:

 

К СтЗр =К РП *Р А *К ФЗ ,

 

де РА — рентабельність активів.

П’ята модель.Розширена факторна модель для розрахунку коефіцієнта стійкості зростання має такий вигляд:



де К ОРК — оборотність робочого капіталу (ЧД/РК);

КЗРК — забезпеченість робочим капіталом (РК/ПА);

КПл — коефіцієнт поточної ліквідності (ПА/ПП);

ККЗ — частка поточних зобов’язань у капіталі підприємства(ПП/А).

 

Наведена модель описує, як операційну (2-ий і 3-ій та інші фактори), так і фінансову діяльність (1-ий і 4-ий та інша фактори).

Якщо темпи фактичного зростання підприємства тривалий час перевищують темпи стійкого зростання, то необхідно забезпечити притік грошових коштів, що можливо за рахунок додаткової емісії акцій, тимчасового збільшення фінансового левериджу, зниження дивідендів, ліквідації малорентабельних операцій, аутсорсингу (передачі іншим підприємствам неключових операцій, що вивільнює активи), збільшення ціни, злиття з «товстим гаманцем». Якщо ж темпи фактичного зростання менші за темпи стійкого зростання, то виникає необхідність пошуку ефективних засобів використання надлишку грошових коштів. Керівництво підприємства може почати скуповувати на ринку власні акції, збільшити дивіденди, знизити заборгованість, збільшити активи чи придбати інші підприємства (швидко зростаючі малі

підприємства).

 

 

1. Розкрийте сутність поняття «ділова активність».

2. Які цілі та завдання аналізу ділової активності?

3. Охарактеризуйте послідовність проведення аналізу ділової активності підприємства.

4. Які показники використовуються для оцінки ділової активності?

5. Що розуміється під стійким зростанням підприємства?

6. Як оцінити стійкість зростання підприємства?

7. Які існують шляхи забезпечення стійкого зростання підприємства?

8. Охарактеризуйте фактори підвищення ділової активності.

 

 


 

 

АНАЛІЗ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

 

 

1. Сутність та класифікація інвестицій.

2. Аналіз ефективності інвестиційних проектів.

3. Аналіз інвестицій у цінні папери.

 

 


Читайте також:

  1. X Впровадження Зростання Зрілість Спад Час
  2. Автокореляція залишків – це залежність між послідовними значеннями стохастичної складової моделі.
  3. Аналіз використання прибутку та резервів його зростання
  4. Аналіз економічноїї політики за допомогою моделі Мандела-Флемінга. Випадки вільного та фіксованого валютного курсів.
  5. Аналітичний підбір математичної моделі.
  6. Бізнес-моделювання в системі управління розвитком підприємства. Поняття та етапи формування бізнес-моделі
  7. Вибір підходу до процесу соціальної роботи зале­жить від теоретичної моделі, якої дотримуються соці­альні працівники, обраної стратегії втручання і методу соціальної роботи.
  8. Вибудовування ДС зв’язків зі споживачами як фактор зростання
  9. Види світогляду: міфологічний, релігійний та філософський (натуралістична, об’єктивно-ідеалістична, субєктивно-ідеалістичні і матеріалістичні моделі).
  10. Визначення коефіцієнта оборотності активів
  11. Визначення коефіцієнта чистого прибутку
  12. Визначення середнього абсолютного приросту середніх темпів зростання і приросту




Переглядів: 1741

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Коефіцієнт стійкого зростання | КЛАСИФІКАЦІЯ ІНВЕСТИЦІЙ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.