Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Фактори успішної діяльності менеджера

Наведемо перелік найважливіших факторів, необхідних для успішної діяльності керівника.

Уміння створювати результати і бажання багато працювати для їхнього досягнення.

Бажання і здатність нести відповідальність за доручене завдання і приймати ризиковані рішення.

Готовність починати процеси змін, керувати ними і використовувати в інтересах організації.

Готовність використовувати відкритий спосіб управління, який вітає співробітництво.

Мистецтво приймати швидкі рішення. Здатність зосередитися на сьогоднішньому і майбутньому. Здатність бачити зміни, що відбуваються як усередині організації, так і поза нею, і використовувати їх. Готовність до близьких соціальних взаємовідносин. Готовність до загального керівництва. Творчий підхід до своєї роботи. Постійне самоудосконалення і хороша загальна психічна і фізична форма. Уміння правильно використовувати свій час. Готовність до мотивування себе і персоналу. Готовність працювати на чолі добре підготовленого професійного персоналу. Готовність до політичного управління. Міжнародний кругозір.

Американський професор Мішель Ле Беф відкрив найбільший у світі принцип менеджменту: "Робиться те, що винагороджується".

Цей принцип ігнорується в більшості наших організацій. Але ж усі члени організації поводяться відповідно до діючої системи винагороди. І тому величезна невідповідність між поведінкою, яка потрібна в інтересах організації, і поведінкою, що винагороджується, – є основною перешкодою при досягненні цілей.

В інтересах суспільства в даний час потрібні керівники вищого рівня, які б займалися довгостроковим процвітанням організації і несли б соціальну відповідальність перед суспільством. Але винагороду керівники вищого рівня одержують лише за досягнення поточних результатів. Тому сучасні керівники мало зацікавлені в довгостроковому розвитку свого підприємства і мало коштів вкладають у підвищення професійного рівня своїх співробітників, у сучасні технології, не відчувають відповідальності перед суспільством.

Основна вимога сучасного менеджменту – працювати розумніше, а не швидше. Тому найдорожчий продукт у сучасних організаціях – це ідеї. Ефективний менеджер – це людина, яка уміє творчо мислити, яка цінує ініціативу своїх співробітників, яка створює умови для реалізації їхніх ідей.

У сучасних організаціях необхідно правильно оцінювати зміни в робочій силі і системі мотивації до праці. Слід враховувати, що в найближчому майбутньому рівень освіти і кваліфікація працівників стануть головною стратегічною силою організації. Тому необхідно надавати умови членам організації для підвищення кваліфікації, професійних навичок, застосовувати різні різноманітні програми стимулювання, використовувати вдале поєднання методів "жорсткого" і "м'якого" управління.

 



Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  3. V офісну частину – станцію менеджера
  4. V офісну частину – станцію менеджера.
  5. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  6. Абіотичні та біотичні фактори.
  7. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  8. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  9. Автоматизація метрологічної діяльності
  10. Агрегування та факторизація
  11. АДАПТАЦІЯ ОБМІНУ РЕЧОВИН ДО М'ЯЗОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  12. Аксіоми безпеки життєдіяльності.




Переглядів: 1047

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Планування діяльності | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.