МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Принципи створення електронного підручникаПринципи створення електронного підручника, запропоновані О.В. Зіміною [1]: принцип квантування: розбивка матеріалу на розділи, що складаються з модулів, мінімальних по об'єму, але замкнутих за змістом; принцип повноти: кожен модуль повинен мати наступні компоненти теоретичне ядро, контрольні питання по теорії, приклади розв’язування задач, задачі й вправи для самостійного розв’язування, контрольну роботу; принцип розгалуження: кожен модуль повинен бути зв'язаний гіпертекстними посиланнями з іншими модулями так, щоб у користувача був вибір переходу в будь-який інший модуль; принцип регулювання: студент має можливість викликати на екран будь-яку кількість прикладів, розв’язати необхідну йому кількість задач, а також перевірити себе, відповівши на контрольні питання й виконавши контрольну роботу; принцип збирання: електронний підручник повинний бути виконаний у форматі, що дозволить розширювати й доповнювати його новими розділами й темами. З технічної точки зору, електронний підручник складається з декількох HTML сторінок і є по суті WEB сайтом, який можна розмістити як в мережі Інтернет, так і використати на локальному комп'ютері. Під час роботи вікно браузера розбивається на дві області виводу – фрейми. При цьому лівий фрейм використовується для навігації, а в правий завантажується потрібна інформація. Навігація виконана у вигляді деревовидної структури, що полегшує представлення доступних ресурсів та пошук необхідної сторінки. Для досягнення біль швидкого орієнтування по сторінкам підручника створено глосарій, де в алфавітному порядку розташовані основні терміни та поняття курсу. Структура лекційного матеріалу складається з чотирьох модулів, що відповідає модульно-рейтингової системі навчання, та дає можливість студентам раціонально організувати свій навчальний процес, відповідно до існуючої системі оцінювання. Ступінь засвоєння матеріалу кожної лекції контролюється тестуванням, що є невід’ємною частиною самоконтролю студента. Кожен модуль містить декілька практичних занять, кількість яких відповідає навчальному плану. Структура практичного заняття складається з прикладів розв’язку задач, деякої інформаційної довідки що до розв’язку та безпосередньо тексту задач з можливістю перевірити отриману відповідь. Тобто студент має можливість розв’язати задачу самостійно, та перевірити відповідь шляхом введення інформації у вікно відповідей та після натискання кнопки “Перевірка” отримати повідомлення про правильність, або перейти до прикладу детального розв’язку подібної задачі. Кожен модуль завершується модульним завданням, що є прототипом стандартного модулю, тобто складається з п’ятнадцяти суджень та практичної частини. Після проходження якого можна перевірити вірні відповіді, що дає змогу більш детальніше розглянути поданий матеріал.
Читайте також:
|
||||||||
|