МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||
Найбільш поширеними методами формування нових знань є: усний виклад , показ і демонстрація, самостійна робота.Приложения. образцы некоторых документов, применяемых в делопроизводстве.
Рис 2. Схема организации работы с документами предприятия (фирмы)
Усний виклад, може здійснюватися у вигляді розповіді, бесіди, пояснення, лекції, інструктажу. Розповідь - виклад навчального матеріалу, який носить характер розповіді про предмети, явища, процеси, їх особливості та ознаки. Пояснення - виклад навчального матеріалу, який носить характер міркувань і доказів. Лекція - виклад навчального матеріалу великого за обсягом. Бесіда - це питально-відповідний метод навчання. Вона дозволяє активізувати розумову діяльність учнів і розвинути їх увагу, мова, вміння висловлювати свої думки. Інструктаж - це короткі і чіткі вказівки (рекомендації ) щодо виконання дій ( роботи).Інструктаж застосовується на уроках виробничого навчання . Існують наступні види інструктажів: - Вступний інструктаж - проводиться перед початком виконання роботи ; - Поточний інструктаж - проводиться в процесі виконання роботи; - Заключний інструктаж - проводиться по закінченню виконання роботи. Демонстрація - це показ натуральних зразків або образотворчих посібників учням , щоб створити у них наочне уявлення про предмети і процеси, про які розповідає викладач.Показ трудових прийомів , дій , операцій , процесів - метод навчання , при якому у учнів формується чітке і правильне уявлення про виконання трудових прийомів , дій , операцій , процесів . Самостійна робота - виконання завдань , які носять значною мірою самостійний незалежний від педагога характер. Особливості організації конспектування навчального матеріалу в процесі формування нових знань У процесі формування нових знань значна увага приділяється конспектування навчального матеріалу ( оскільки вся навчальна інформація фіксується учнями в зошитах ) . Конспектування - це короткий письмовий виклад змісту лекції , книги, статті, що включає в себе основні положення та їх підкріплення фактами і прикладами. Конспектування дозволяє: - Збільшити час надходження інформації в довгострокову пам'ять , повторити її ще раз і тим самим збільшити ефективність навчання ; - Робить більш впорядкованим сприйняття навчального матеріалу; - Сприяє більш міцної фіксації в пам'яті учня (те, що записав людина , фіксується в пам'яті міцніше, ніж те , що він почув , а те, що він намалював міцніше , ніж побачив ) . Вимоги до конспектування : - Необхідно фіксувати основні положення навчального матеріалу ( визначення, формули , закони , правила і т.д.); - Назва тем, питань , визначень необхідно виділяти кольором; - На кожній сторінці необхідно залишати вільні поля для запису дати конспектування , заміток викладача і подальшого опрацювання конспекту ; - Весь текст розділяти на абзаци ; - Необхідно використовувати узагальнюючі схеми і таблиці , доповнювати навчальний матеріал малюнками , діаграмами ; - Не виконувати записи, малюнки , креслення , які не відносяться до досліджуваного предмета ; - Фіксувати приклади розв'язання задач . Алгоритм діяльності педагога при проектуванні технологій формування нових знань (ООД ) Послідовність діяльності педагога при проектуванні технологій формування нових знань складається з наступних етапів: Етап 1 . Визначення елементів ООД на основі аналізу змісту діяльності або дидактичних матеріалів по заданій темі (тексту , плану , логічної структури). Результат : перелік елементів ООД з їх описом . Етап 2 . Визначення та обгрунтування типу навчання. Результат : тип навчання і схема ООД , виконана у формі алгоритму діяльності учнів . Етап 3 . Вибір і обгрунтування способів діяльності педагога і учнів у процесі повідомлення нових знань на основі аналізу умов навчання. Результат: обраний метод повідомлення нових знань , форма організації діяльності учнів . Етап 4 . Вибір і розробка засобів формування нових знань.Результат : організація конспектування навчального матеріалу , оформлення дошки і засобів наочності . Етап 5 . Перевірка правильності побудови технології формування нових знань з точки зору дотримання закономірностей процесу сприйняття та засвоєння інформації. Результат: перевірка реалізації кожної закономірності .
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||
|