Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Складові роботи менеджерів

Видимі сторони 1.Стратегії 2.Цілі 3.Напрями діяльності і процедури 4.Структура 5.Технології 6.Офіційні повноваження 7.Послідовне передавання повноважень
Приховані сторони 1.Ставлення 2.Сприйняття 3.Групові норми 4.Неформальні взаємини 5.Міжособистісні і міжгрупові конфлікти

 

Організаційна поведінка концентрує увагу на двох основних питаннях : вивчення поведінки окремих людей на роботі, а також групової поведінки. Вивчення поведінки окремих людей стосується вивчення формування особистості, ставлення сприйняття, навчання і мотивації. Групова поведінка охоплює норми поводження людей на роботі, ролі, формування групи і конфлікти. Слід зазначити, що поведінка окремих працівників і їхня поведінка в групі відрізняються. Тому менеджер повинен вміти пояснити і прогнозувати поведінку. Це вміння потрібне, щоб керувати поведінкою працівників. Успіх менеджера залежить від уміння спонукати до виконання поставлених завдань. Менеджер також повинен не тільки уміти пояснити, чому працівники надають перевагу певним видам роботи, а інших не хочуть виконувати, але й передбачити, як працівники відреагують на різні спонукальні заходи, пов’язані з певними змінами.

В першу чергу мова йде про продуктивність роботи працівника, невихід на роботу, зміна роботи. Це стосується розуміння особистості працівників, їх сприйняття, здатності і до навчання, що дає змогу передбачити рівень продуктивності праці, задоволення чи незадоволення роботою а також причини невиходу на роботу і перехід на іншу роботу.

Менеджер вивчає ставлення працівників до роботи, тобто дає оцінку їх відношення до роботи. Ставлення оцінюється трьома компонентами: пізнання, почуттям, поведінкою. Якщо пізнання – це переконання, думки, знання та інформація, якою володіє особа, то почуття – це є емоційний елемент ставлення, а поведінка відображає наміри діяти у певний спосіб щодо кого чи чого-небудь.

Менеджерів цікавить ставлення працівника до роботи. Видами ставлення до роботи є : задоволення роботою, участь у роботі і відданість організації. Слід пам’ятати, що люди прагнуть узгодженості свого і ставлення, і своєї поведінки до роботи. Менеджери повинні усувати неузгодженість ставлення і поведінки працівників, добиватись зменшення цього дисонансу.

Зменшення неузгодженості – це ключ до підвищення ефективності роботи. Менеджер як офіційний, легітимний працівник фірми виконує видимі і невидимі форми управління діяльністю. Він здатний впливати на навколишніх і наділений для цього відповідними управлінськими повноваженнями.

В ідеалі менеджером повинні бути і керівниками і лідерами. Тобто вони повинні здійснювати функції планування, організування, керівництва і контролю. Однак на практиці такого не буває. Серед працівників знаходяться люди, які здатні впливати на інших ,однак вони не можуть виконувати інших функцій менеджменту. Такі люди називаються лідерами. Це працівник, який здатний впливати на інших, забезпечуючи тим самим досягнення певних організаційних цілей необхідних змін.

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  6. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  7. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  8. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  9. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи
  10. Алгоритм роботи прозорого моста
  11. Аналіз відносних показників прибутковості (рентабельності) роботи банку
  12. Аналіз предметної сфери соціальної роботи




Переглядів: 658

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сутність менеджменту і лідерства в управлінні змінами | Підприємець як організатор змін

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.