Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Підприємець як організатор змін

Менеджери та підприємці як організатори змін, їх компетенція

 

Для того, щоб в організації відбулися зміни, потрібний каталізатор. Люди, які діють як каталізатори беруть на себе відповідальність за керування процесом змін. Їх називають організаторами змін.

Організатором змін може бути будь-який менеджер.

Проте таким організатором може бути штатний спеціаліст організації або навіть консультант з іншої фірми, який спеціалізується на проведенні реорганізації.

Як правило, для впровадження серйозних змін які стосуються організаційної системи в цілому наймають позаштатних консультантів. Такі спеціалісти здатні, як правило, об’єктивно оцінити ситуацію. Проте такі спеціалісти перебувають у невинній ситуації. Вони погано знають історію фірми, культуру, робочі процеси і особливості персоналу. Крім того, спеціалісти зі сторони схильні ініціювати радикальніші міни, ніж це потрібно. Вони розуміють, що їм не прийдеться переносити на собі можливі наслідки. Свої ж менеджери, які діють як організатори, перебувають, як правило, більше помірковані, оскільки знають, що їм треба буде за все відповідати.

Для підприємців роль організатора змін є однією з найважливіших, особливо у підприємницьких фірмах. Адже підприємець першим усвідомлює їх необхідність і діє як каталізатор перемін, як головний консультант по всіх питаннях перемін.

Впровадження перемін – це процес, складний для любої організації. Переміни можуть стати дуже важким випробуванням для підприємця. Тому він повинен усвідомити, наскільки серйозну і вирішальну роль буде грати у цьому процесі.

Як організатор перемін підприємець повинен чутко реагувати на любі ознаки того, наскільки його фірма потребує тих чи інших змін. Адже тут можуть діяти внутрішні і зовнішні фактори, які роблять переміни життєвою необхідністю. Тому підприємець повинен мати достатню інформацію, щоб вирішити, проводити чи не проводити зміни.

У процесі реалізації перемін підприємець повинен грати роль натхненника і наставника, повинен вміти ладити з людьми, щоб подолати опір перемінам. Підприємець має для цього всі можливості.

Він може: детально пояснити співробітникам необхідність перемін, частіше зустрічатися з ними і ділитися інформацією, залучати людей до участі у перетвореннях, старатися підтримувати їх і полегшувати процес адаптації до перемін.

І ще одне. В процесі реалізації перемін підприємець повинен діяти як головний консультант. Перевагою реалізації підприємцем ролі консультанта е те, що він найкраще знає ситуацію і може точно визначити всі необхідні дії і заходи. Проте для ролі консультанта підприємець повинен бути рішучим, якщо це крайнє необхідно.

Отже, вивчення потреби у змінах, організація реалізації змін як натхненник і наставник , вміння ладити з людьми, своєчасність консультування інших виконавців, рішучість у діях забезпечують підприємцю успішне впровадження перемін. Менеджери зі змін повинні володіти лідерськими якостями, які становляться джерелом влади. Справжній лідер проявляє сильне бажання працювати і глибоку повагу до навколишніх людей. Менеджери зі змін – це люди, які люблять понад усе свою роботу і здатні передати свою захопленість іншим. Менеджер-лідер зі змін повинен мати емоціональний зв'язок з колективом. Лідер, який чує себе частиною колективу, вносить вагомий вклад у спільну справу.

Лідери, які успішно здійснюють трансформацію своєї організації, володіють наступними характеристиками:

Ø стараються підтримувати зміни, а не існуюче положення речей;

Ø проявляють сміливість;

Ø віра у здатність співробітників взяти на себе відповідальність;

Ø можуть визначити власні помилки і отримати з цього користь;

Ø здатні здійснити керівництво у складних, невизначених і неоднозначних умовах;

Ø бачать картину майбутнього і дохідливо та живописно можуть описати її.

Прикладом яркого лідера по організації перемін є Барбара Уоф (Дафт, с. 457). Вона починала свою кар’єру менеджером середньої ланки у дослідницькій лабораторії Hewlett Packard. Вона завжди себе сприймала як носія змін і постійно шукала можливості поліпшення. Барбара не боялась задавати складні питання топ-менджерам, допомагаючи їм оцінювати роботу по-новому і більш прискіпливо оцінювати діяльність. Вона хотіла бути лідером по змінах. Вона швидко набула репутацію енергійного співробітника, до якої приходили інші зі своїми проблемами. Вона не вирішувала їх проблеми, а переконувала їх займати активну позицію і самим вирішувати їх і братии за їх вирішення відповідальність на себе за досягнення осбистих цілей.

За період своєї рроботи в лабораторії Б. Уоф ініціювала ряд проектів по проведенню змін: проект из розробки нових продуктів, програми наствництва для інженерів, программу скорочення на 20% часу на проведення наукових досліджень. Її активність і бажання до поліпшень позволилио їй занятии посаду менеджера з міжнародних змін в лабораторіях Hewlett Packard.

 


Читайте також:

  1. Видами співучасників злочину, поряд із виконавцем, є організатор, підбурювач та пособник.
  2. Джерелом і, що важливіше, організатором таких вражені, для новонародженого є дорослий.
  3. Джерелом сплати позичкового процента є прибуток, що його одержує підприємець у процесі продуктивного використання позичкового капіталу.
  4. З.Професійно - організаторські риси стилю керівника.
  5. Майстер — керівник електромонтажного виробництва, безпосередній організатор праці робочих на дорученій йому дільниці робіт.
  6. Менеджер у системі управління. Категорії менеджерів: менеджер і підприємець, їхні функції та особливості
  7. Підприємець як агент змін
  8. Поняття фізичної особи, її дієздатність та правоздатність. Фізична особа – підприємець. Юридична особа.
  9. Фізична особа – підприємець




Переглядів: 586

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Складові роботи менеджерів | Детермінанти ефективності менеджера як лідера зі змін: особистість лідерів зі мін, загальна ситуація, стиль лідерства та управління

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.