МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||
Побудова графіка функції.Спочатку розглянемо найпростіший спосіб побудови графіка функції. Всі описанні нижче дії необхідно виконати в MathCad! Для побудови графіка функції необхідно виконати:
Фрагмент документу MathCad з виконаними розрахунками, які описані вище:
Розглянемо побудову графіка функції за допомогою ранжированої змінної. Всі описанні нижче дії необхідно виконати в MathCad! Для цього способу необхідно задати діапазон та крок зміни змінної. Побудуємо цим способом графік функції для (від -10 до 10) з кроком 0,1. Для цього необхідно:
Фрагмент документу MathCad з виконаними розрахунками, які описані вище:
Тепер побудуємо декілька графіків функцій в одній системі координат. Для цього будемо використовувати попередній приклад. Всі описанні нижче дії необхідно виконати в MathCad! Отредагуємо графік попереднього прикладу, побудувавши на тих же координатних осях графіки функцій та . Для цього виконаємо наступні кроки:
Для додаткового редагування графіків необхідно клацнути по графіку правою клавішею миші, та в контекстному меню вибрати команду Format…. З’явиться вікно завдання формату графіків, яке містить чотири вкладки. Перша з них призначена для редагування координатних осей (X-Y-Axes); друга – для редагування ліній на графіках (Labels); четверта – для збереження установок форматування графіків за замовчуванням (Defaults). Фрагмент документу MathCad з виконаними розрахунками, які описані вище:
Читайте також:
|
|||||||||||
|