Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Корпоративний імідж

Лобіювання Імідж Спонсорування

Брендинг Пропаганда Брендинг

Паблісіті

Корпоративна ідентичність

Цілі діяльності у зв’язках з громадськістю

На відміну від цілей рекламних кампаній, цілі зі зв'язків з громадськістю мають довгостроковий, стійкий характер. Цілі кампанії зі зв'язків з громадськістю повинні бути обгрунтовані, забезпечені відповідними ресурсами і прив'язані до ситуації, що склалася. Ці цілі в найбільш яскравому вигляді представлені у відомій моделі британського дослідника Г. Даулінг. Ця модель в найбільш загальному вигляді представляє основні напрямки у піар-діяльності. На малюнку представлена схема, що включає основні цілі піар-діяльності.

Особливістю діяльності по зв'язках з громадськістю є те, що її цілі пов'язані між собою у досить жорстку послідовність. Це означає, що перехід до наступної мети не може бути здійснений до тих пір, поки не досягнута попередня.

Первісною метою діяльності зі зв'язків з громадськістю, на думку Г. Даулінг, є формування корпоративної індивідуальності (корпоративної ідентичності). Під корпоративною індивідуальністю ми будемо розуміти сукупність візуальних, аудіальний, кінестичних ознак, за якими представники цільових аудиторій здатні ідентифікувати організацію. До таких ознак можуть відноситься найменування організації, логотип, рекламний слоган, фірмовий стиль, особливі якості продукту і т. д. Коротше кажучи, корпоративна індивідуальність допомагає людям знайти і впізнати організацію серед інших, подібних їй в умовах ринкового оточення. В умовах надлишку інформації про фірми і продукти на ринку виділення компанії, впізнавання її обличчя або бренду представляється як важливий елемент створення відомої, процвітаючої фірми. Для створення корпоративної індивідуальності застосовується широкий набір піар-інструментів, які дозволяють забезпечити неповторність і впізнавання організації в ринковому оточенні. Прикладами створення корпоративної індивідуальності можна вважати такі бренди, як «Кока-Кола», «Білайн», «Макдональдс», «Мерседес», «Жілетт» та ін.. У всіх цих випадках основні досягнення фірми залежали від доведення до споживача особливої індивідуальності бренду або компанії.

Другою основною метою діяльності по зв'язках з громадськістю можна вважати поширення інформації про об'єкт і створення популярності (пабліситі). Ідентифікація компанії може виявитися неефективною, якщо створена атрибутика виявиться непомітною для представників цільових аудиторій. Корпоративна індивідуальність тільки тоді може впливати на імідж організації або особистість, коли вона стане відомою споживачам інформаційних спільнот. Для вирішення цього завдання необхідно подолати поріг чутливості, тобто такий стан системи, при якому нижче визначених значень корпоративна індивідуальність стирається, забувається, не залишає слідів у свідомості людей. Вище порогу чутливості починається багаторазове зростання популярності, визнання і лояльності по відношенню до організації, особи або бренду. Досягнення мети поширення інформації та створення популярності досягається шляхом використання різних комунікаційних каналів (у тому числі і засобів масової комунікації).

Однією з основних цілей піар-діяльності можна вважати брендінг. Всупереч поширеній думці, не реклама, а діяльність зі зв'язків з громадськістю покликана створювати бренди й забезпечувати довгострокову купівельну перевагу по відношенню до певним торговим маркам.

Лобіювання можна вважати допоміжної метою діяльності зі зв'язків з громадськістю, яка полягає в цілеспрямованому впливі на представників законодавчих і адміністративних органів для просування інтересів фірм та реалізації їхніх можливостей.

Можна сказати, що всі перераховані цілі передують головному напрямку піар-діяльності – формування іміджу організації, соціальної групи, особистості або виду діяльності. Корпоративний імідж створюється у різних цільових аудиторій, і цей комбінований образ служить основою успішної діяльності організації.

Найбільш складною складовою роботи спеціаліста зі зв'язків з громадськістю слід вважати створення репутації фірми або особистості. Труднощі в реалізації цієї мети пов'язані зі складним утриманням репутації. Базуючись на корпоративному іміджі, репутація включає в себе такі ціннісні характеристики, як довіра до організації або брендів, надійність і почуття причетності, порядність, чесність, високий професіоналізм та ін.

 


Читайте також:

  1. PR-реклама іміджу
  2. Анатомія» іміджу.
  3. Внутрішня громадськість та імідж організації.
  4. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ІМІДЖУ
  5. Загальні вимоги до іміджу.
  6. Загальні риси іміджу педагога
  7. Заходи щодо підвищення іміджу ВНЗ
  8. Зовнішній вигляд як засіб створення іміджу професіонала.
  9. Імідж в системі адміністративно-територіального менеджменту
  10. Імідж країни та його роль у міжнародних ПР.
  11. Імідж національного виробника
  12. Імідж організації




Переглядів: 1042

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні компоненти і цілі діяльності у зв’язках з громадськістю | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.