МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Соціальні аспекти проектуОрганізаційно-виробничий план Маркетинговий план проекту
o Опис продукції (послуг), що має вироблятися за проектом; її відмінність від типової продукції, що є на ринку.
o Характеристика якості продукції, обгрунтування її переваг і загальної конкурентоспроможності.
o особливі (виняткові) якості продукції проекту.
o Умови післяпродажного технічного супроводження під час експлуатації продукції покупцем та її гарантійного технічного обслуговування.
o Умови (патенти, авторські права) технічної та інтелектуальної захищеності продукції.
o Обгрунтування прогнозованої ціни продукції чи послуг.
o Прогнозовані обсяги можливої реалізації продукції.
o Рівень конкуренції на ринку продукції проекту.
o Потенційні споживачі продукції (юридичні та фізичні особи).
o Порівняння з продукцією конкурентів на ринку (переваги та можливі слабкі місця).
o Аналіз конкурентного середовища (фірми-виробники, якість їх продукції, ціни, потенційний обсяг ринку).
o Стратегія маркетингової діяльності (заходи просування продукції, організація торговельної мережі, організація реклами, витрати на рекламу, ціноутворення, можливості стимулювання продажу, формування іміджу продукції та фірми).
o Номенклатура продукції та послуг, що вироблятимуться за проектом.
o Обсяг виробництва за видами продукції (або за кожною номенклатурною позицією) та періодами часу.
o Календарний план виробництва на наступні два-три роки (табл. 2.1), який розроблюють щомісяця або щотижня.
o Забезпеченість виробництва матеріально-технічними ресурсами (номенклатура, кількість, ціна, загальні витрати, постачальники, можливість отримання, договори на постачання).
o Календарні (щомісячні) плани забезпечення виробництва матеріально-технічними ресурсами (табл. 2.2).
o Система контролю якості продукції.
o Місця і умови зберігання матеріально-технічних ресурсів.
o Умови і календарні графіки зберігання готової продукції на складах.
o Вплив виробництва на зовнішнє середовище, засоби утилізації відходів, витрати на дотримання вимог щодо впливу виробництва на зовнішнє середовище.
o Організаційна схема управління підприємством, перелік підрозділів і характер взаємодії між ними (технологічної або інформаційно-функціональної).
o Керівники, їхня службова характеристика, ділові якості та об' єктивні дані.
o Штатний розпис, посадові обов'язки, вимоги до кваліфікації, спеціальності працівників, розподіл відповідальності між менеджерами.
o Посадові оклади або прогнозовані рівні заробітної плати (табл. 2.3), середній рівень оплати праці на одного працюючого за проектом.
o Потреба в навчанні персоналу, періодичність та обсяги витрат, пов'язаних з підвищенням кваліфікації працівників.
o Система мотивації та умови стимулювання праці, особливо керівних працівників усіх рівнів.
o Умови праці, заходи з охорони праці та запобігання травматизму.
o Витрати на соціально-культурні заходи для персоналу.
o Вплив проекту на соціальне середовище в зоні реалізації проекту (залежно від обсягів проекту).
Читайте також:
|
||||||||
|