МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Загальна система вправ для навчання спілкування іноземною мовоюТаблиця 2 Класифікація вправ для навчання іноземної мови
Для навчання продуктивних видів МД - говоріння і письма — вправи мають таку послідовність: рецептивно-репродуктивні — продуктивні вправи. А1а - група вправ для формування слухових навичок аудіювання (фонематичного та інтонаційного слуху); А1б - група вправ для формування лексичних навичок аудіювання; А1в - група вправ для формування граматичних навичок аудіювання; А2а - група вправ, що готують учнів до аудіювання текстів; А2б - група вправ з аудіювання текстів; Г1а - група вправ для формування вимовних (артикуляційних та інтонаційних) навичок говоріння; Г1б - група вправ для формування лексичних навичок говоріння; Г1в - група вправ для формування граматичних навичок говоріння; Г2а - група вправ для оволодіння діалогічними єдностями; Г2б - група вправ для оволодіння мікродіалогами; Г2в — група вправ для оволодіння різними типами діалогу; Г3а — група вправ на з'єднання речень у понадфразову єдність; Г3б — група вправ для оволодіння мікромонологами; Г3в — група вправ для оволодіння різними типами монологу; Ч1а — група вправ на впізнавання та розрізнення графем; Ч1б — група вправ на встановлення та реалізацію графемно-фонемних відповідностей; Ч2а — група вправ для формування лексичних навичок читання; 42б — група вправ для формування граматичних навичок читання; Ч3а — група вправ, що готують учнів до читання текстів; Ч3б — група вправ з навчання читання текстів; П1а — група вправ для формування каліграфічних навичок письма; П1б — група вправ для формування орфографічних навичок письма; П2а - група вправ для формування лексичних навичок письма; П2б - група вправ для сформування граматичних навичок письма; П3а - група вправ для оволодіння писемним висловлюванням на рівні понадфразової єдності; П3б - група вправ для оволодіння писемним висловлюванням на рівні тексту. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||
|