МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Соціальний принцип, що адаптує спрямованість освіти.Принцип корекційно-компенсуючої спрямованості навчання і виховання. Принцип педагогічного оптимізму. Принципи спеціальної корекційно-педагогічної діяльності Він тісно пов'язаний з принципом гуманістичного виховання і передбачає визнання права кожної людини, незалежно від його особливостей та обмежених можливостей життєдіяльності, бути включеним в освітній процес. Він обумовлений рівнем сучасного наукового і практичного знання про можливості осіб з особливими освітніми потребами та про педагогічних можливостях реабілітації дітей та дорослих з порушеннями в розвитку. Даний принцип передбачає корекційно-компенсуючу спрямованість освіти, тобто забезпечення таким особам корекції і компенсації відхилень у розвитку з метою соціальної адаптації. 2. Принцип єдності діагностики і корекції розвитку. Корекційно-педагогічний процес вимагає постійного контролю за динамікою і ефективністю виконання корекції-онних програм. Діагностичне обстеження дітей з різними порушеннями дає педагогу об'єктивну картину рівня розвитку дітей, наявних у них відхилень у розвитку і дозволяє визначити педагогічний прогноз, шляхи послідовної корекції відхилень і гармонізації особистості. 3. Принцип ранньої педагогічної допомоги. Сучасна спеціальна педагогіка передбачає ранню діагностику порушень у розвитку дитини і своєчасну організацію та проведення цілеспрямованої корекційно-педагогічної допомоги, починаючи з перших місяців і протягом усього життя людини. Рання корекція засобами арт-педагогікі дозволяє запобігти негативні тенденції розвитку дітей раннього віку, що мають різні порушення, і знизити рівень їх соціального недостатності. Даний принцип передбачає побудову освітнього процесу на основі максимального використання збережених аналізаторів, функцій і систем організму, «у відповідності зі специфікою природи недоліку розвитку», тобто утворення і розвиток дитини з обмеженими можливостями в умовах арт-педагогіки повинно будуватися відповідно до їх специфічними природними можливостями і на їх основі. Корекційно-компенсує-ющая спрямованість освіти засобами артпедагогікі забезпечується спеціальними технологіями, що використовуються в освітньому процесі, і відображена у змісті, методах, різних організаційних формах. Дотримуючись даного принципу, арт-педагогіка дозволяє подолати «соціальне випадання» і сформувати психологічну підготовленість вихованця до життя в навколишньому соціокультурному середовищі (Є. В. Назарова). Розробляється система корекційно-педагогічної та психологічної роботи засобами мистецтва, в руслі якої вихованець з обмеженими можливостями засвоює той обсяг соціокультурних норм і правил поведінки, що необхідний йому для участі в соціальному житті. Спираючись на підлягаючі зберіганню можливості дитини, педагог розвиває вищі психічні функції, забезпечує стійку мотивацію спілкування в процесі навчання і створює умови для оволодіння дитиною навичками соціальної поведінки. Читайте також:
|
||||||||
|