Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Принцип урахування вікових особливостей дитини.

Принцип диференційованого та індивідуального підходу в умовах колективного навчання.

Принцип особистісно-діяльнісного підходу в вихованні та навчанні.

Особистісно-діяльнісний підхід визначений концепцією загальної середньої освіти (ВНИИК, 1988) і сформований на базі психологічних і психолого-педагогічних положень Л. С. Виготського, А. Н. Леонтьєва, С. Л. Рубінштейна, А. В. Запорожця, Д. Б. Ельконіна, В. В. Давидова, П. Я. Гальперіна, Н. Ф. Тализіної, А. К. Маркової та ін Він орієнтує на засвоєння знань і способи їх засвоєння, на розвиток пізнавальних сил і творчого потенціалу дитини. Особистість розглядається як суб'єкт діяльності, формуючись у діяльності, у спілкуванні з іншими людьми, вона визначає характер цієї діяльності. У центрі такого підходу знаходиться сам учень, методика його навчання переломлюється через призму його особистості. У процесі навчання максимально враховуються національні, статево, індивідуально-психологічні особливості вихованця (І. А. Зимня).

Даний принцип передбачає поєднання педагогічного керівництва діяльністю з розвитком ініціативи та самостійності вихованців; варіативність діяльності, відповідність її змісту змінюються потребам, інтересам і можливостям особистості; стимулювання активності особистості, її участі в соціально корисної та значущої діяльності.

Цей принцип бере до уваги як індивідуальні особливості кожної дитини (особливості вищої нервової діяльності, темперамент, рівень розвитку емоційно-вольової сфери, рівень знань і навичок і т. д.), так і специфічні особливості, властиві дітям з різними категоріями порушення розвитку, т . тобто вибірково здійснювати корекційно-образователь-ву діяльність, згідно природі індивідуального недоліку розвитку. Диференційований підхід враховує варіативні типологічні особливості в рамках однієї категорії порушень. Він дозволяє в межах загального змісту навчання організувати його відповідно до можливостями та особливостями дітей в кожний окремий період навчання; програмний матеріал має різні рівні труднощі.

При формулюванні цілей і задач корекційно-педагогічно-го процесу слід виходити з трьох основних параметрів психологічного віку, виділених Д. Б. Ельконіна:

- «Соціальна ситуація розвитку», тобто сукупність законів, якими визначаються зміни структури особистості дитини на кожному віковому етапі;

- Рівень сформованості психологічних новоутворень та їх значення на даному етапі розвитку;

- Рівень розвитку провідної діяльності.


Читайте також:

  1. IV. ВИМОГИ ПРОФЕСIЇ ДО IНДИВIДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГIЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФАХIВЦЯ
  2. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  3. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
  4. Аналіз трифазного з’єднання з урахуванням опорів лінійних проводів
  5. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  6. Антикорупційні принципи
  7. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ
  8. Б/. Принципи виборчого права.
  9. Базові принципи обліку виробничих витрат і калькулювання собівартості продукції
  10. Базові принципи психології спорту.
  11. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. особливості побудови банківської системи в Україн
  12. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.




Переглядів: 814

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Соціальний принцип, що адаптує спрямованість освіти. | Принципи художньо-естетичного розвитку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.