МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ОСНОВНА ШКОЛАПОЧАТКОВА ШКОЛА Психологічна теорія переносу. Особливе місце у визначенні змісту трудового навчання посідає психологічна теорія переносу. Це викликане тим, що предметом вивчення в трудовому навчанні може бути безліч технічних об'єктів, технологічних процесів чи форм організації праці. Тому виникає потреба відбирати з них найтиповіші з урахуванням дидактичних вимог. При цьому необхідно, щоб учні одержували уявлення не лише про той конкретний матеріал, який увійшов до навчальних програм, але й усвідомлювали його зв'язок з виробничими об'єктами і процесами, котрі залишилися поза межами програм. Це й досягається за рахунок переносу знань, умінь і способів діяльності і нові умови. Така ж ситуація характерна і для профорієнтаційної роботи зі школярами. Відомо, що в сучасному виробництві налічується тисячі професій. Ознайомити учнів з такою їх кількістю неможливо, та в цьому немає й потреби. Сучасна професіографія обґрунтовує можливість групування всіх професій на основі виділення декількох основних видів діяльності. В кожній з цих груп можна виділити типові професії, з якими і слід ознайомити учнів. При необхідності вони можуть здійснити самостійний перенос професіографічних знань та вмінь на інші сфери трудової діяльності. 2. Особливості процесу технологічної підготовки учнів у початковій, основній і старшій школі.
Зазначені функції потребують конкретизації з урахуванням вікових можливостей розвитку школярів, змісту та доступності навчального матеріалу, його зв’язків з іншими освітніми галузями: - ознайомлення учнів з основами виробництва, спираючись на їх життєвий досвід; - здійснення початкового етапу професійної орієнтації через інформацію; - про професії, з якими учні зустрічаються в життєвій практиці; - створення передумов для залучення учнів до систематичної продуктивної праці з елементами творчості; - формування розуміння учнями важливості самооцінки своїх власних можливостей. - ознайомлення учнів з основами сучасного виробництва з опорою на знання з основ наук на рівні предметно-практичної діяльності; - ознайомлення учнів із світом професій, спираючись на знання з основ наук на базі предметно-практичної діяльності; - залучення школярів до конструкторсько-технологічної, конструкторсько-художньої та дослідницької діяльності на базі їх продуктивної праці; - формування в учнів здатності реально оцінювати свої можливості для вибору посильних завдань. Читайте також:
|
||||||||
|