Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Старша школа

Основна школа

Початкова школа

ТРУДОВЕ ВИХОВАННЯ

Старша школа

Зміст освіти (загальношкільні завдання та а наповнення).

Процес професійного самовизначення та його елементи: професійні наміри, професійний план, ситуація вибору професії.

Самооцінка особистістю власних можливостей і її значення для свідомого вибору професії. Проба сил, самовдосконалення у трудовій діяльності.

Шляхи одержання професії.

Система професійної освіти та типи професійних навчальних закладів в Україні.

Обов'язкові результати навчання (навчальні, виховні, розвиваючі).

Розуміння факторів, що впливають на вибір професії.

Знання показників професійної придатності людини.

Уміння характеризувати вимоги професії до людини, що становить зміст профільного навчання.

Відстоювати власні позиції при виборі професії.

Критичний аналіз власних можливостей при виборі професії.

Зміст освіти (загальношкільні завдання та їх наповнення).

Режим роботи. Трудова дисципліна.

Планування послідовності трудових дій як вплив пізнавальної самостійності.

Культура праці. Естетика вибору.

Взаємодопомога в праці.

Економне витрачання матеріалів.

Охорона природи.

Обов'язкові результати навчання (навчальні, виховні, розвиваючі).

Уявлення про трудову вихованість людини.

Прагнення працювати акуратно, економити матеріали, раціонально розподіляти зусилля та час, доводити розпочату роботу до остаточного завершення, запобігати забрудненню довкілля.

Потяг до праці як до одної із засобів задоволення пізнавальних інтересів.

Усвідомлення необхідності трудової діяльності.

Зміст освіти (загальношкільні завдання та їх наповнення).

Раціональне використання робочого часу.

Колективна праця.

Культура виробничого середовища.

Оптимальна організація робочого місця.

Економічне мислення.

Обов'язкові результати навчання (навчальні, виховні, розвиваючі).

Розуміння впливу вихованості на результативність діяльності трудового колективу.

Знання елементів культури праці.

Уміння дотримуватись правил охорони навколишнього середовища при здійсненні різних технологічних процесів.

Готовність до трудової діяльності на основі зацікавленості результатами праці, необхідними для задоволення власних та суспільних потреб.

Позитивне ставлення до трудових завдань, що викликають інтерес.

Зміст освіти (загальношкільні завдання та їх наповнення).

Технологічна дисципліна.

Наукова організація праці.

Культура виробництва.

Удосконалення організації робочого місця.

Ділова співпраця.

Контроль та запобігання забрудненню навколишнього середовища.

Обов'язкові результати навчання (навчальні, виховні, розвиваючі). Підготовленість до свідомої участі в заходах із трудового виховання.

Уміння виявляти ініціативу в пошуках способів підвищення культури праці. Прагнення брати посильну участь в реалізації екологічних програм.

Любов до праці як провідна риса характеру.

Здатність долати суперечність між бажанням і необхідністю у сфері трудової діяльності.

Виховання культури трудового спілкування, конкуренції та об'єктивної оцінки результатів своєї праці, високої загальної культури.


Читайте також:

  1. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  2. Австрійська школа маржиналізму.
  3. Австрійська школа.
  4. Американська школа.
  5. Б. Особливості диференціації навчання у школах Великобританії
  6. Багдадська школа книжкової мініатюри ( ХІІ – ХІІІ ст..).
  7. Баденська школа
  8. Витоки культурної інверсії — Франкфуртська школа
  9. Виховання і школа Запорізької Січі. Риси козацької педагогіки
  10. Виховання і школа Запорізької Січі. Риси козацької педагогіки
  11. Виховання, школа і педагогічна думка у Стародавньому Римі. Педагогічні ідеї М.Ф.Квінтіліана
  12. Вища школа як педагогічна система




Переглядів: 492

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основна школа | Управлінська діяльність: соціальна суть, методи та стадії прийняття рішень.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.