МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Основна школаПочаткова школа ПРОФЕСІЙНА ОРІЄНТАЦІЯ Старша школа Зміст освіти (загальношкільні завдання та їх наповнення). Трудові процеси в умовах механізації та автоматизації виробництва. Технологічні процеси з виконанням вимог ресурсозбереження й екології виробництва. Виробничі інформаційні технології. Якісні показники результатів виробничої діяльності. Виробнича діяльність в умовах ринкової економіки. Обов'язкові результати навчання (навчальні, виховні, розвиваючі). Сукупність знань про професійну діяльність за обраним профілем трудової підготовки. Уміння виконувати трудові прийми і здійснювати технологічні операції в обраній сфері трудової підготовки Уміння здійснювати елементи техніко-економічного аналізу виробничої діяльності з метою підвищення технічного рівня та якості продукції, робіт і послуг. Готовність до трудової діяльності у виробничих умовах при переважанні внутрішнього мотивування. Здатність до переносу знань, умінь та способів діяльності в нові умови праці.
Зміст освіти (загальношкільні завдання та їх наповнення). Праця в житті людини і суспільства. Професія як результат розподілу праці в суспільстві. Суспільне значення кожної професії. Відмінності предметів і знарядь, умов і характеру праці працівників різних професій. Обов'язкові результати навчання (навчальні, виховні, розвиваючі). Усвідомлення важливості кожної професій для життя суспільства. Розуміння потреби існування різних професій та відмінностей між ними.Розуміння важливості й необхідності вибору професії кожною людиною. Здатність осмислювати інформацію про світ професій. Зміст освіти (загальношкільні завдання та їх наповнення). Класифікація професій на основі відмінностей предметів, знарядь, умов і мети праці. Професія і людина. Вимоги професії до людини. Характеристика професії. Професіограма, її призначення і зміст. Ціннісні орієнтації людини, їх роль у житті та трудовій діяльності. Обов'язкові результати навчання (навчальні, виховні, розвиваючі). Знання класифікаційних ознак поділу професій на типи, класи, відділи і групи. Уявлення про типові професії найважливіших галузей виробництва. Уміння співвідносити індивідуальні властивості людини з вимогами професії. Прагнення до самовипробування в різних професіях через участь у відповідних видах трудової діяльності. Здатність співвідносити свої ціннісні орієнтації з особливостями конкретних професій. Читайте також:
|
||||||||
|