МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||
Тема 7. Управлінський контроль.Тема 6. Мотивація. Зміст лекції. 1. Визначення і елементи мотивації. 2. Методи і способи мотивації. 3. Характеристика і види змістовних теорій мотивації. 4. Характеристика і види процесуальних теорій мотивації.
1. Мотивація– процес спонукання кожного співробітника і всіх членів його колективу до активної діяльності для задоволення своїх потреб і для досягнення мети організації. Потреби –
Винагороди – · зовнішні винагороди пропонуються працівникові організацією за виконання службових обов'язків:
· внутрішні винагороди надає сам процес виконання роботи:
Мотив–
Мотивування –
2.Методи мотивації:
Способи мотивації:
Стадії процесу мотивації:
3. Змістовні теорії мотивації –
Теорія мотивації А. Маслоу – «Ієрархія потреб», де об'єктом психології є поведінка особи, в основі якої лежать послідовно п'ять рівнів потреб:
Теорія Д. МакКлеланда «Мотивація трьох потреб» наголошує на потребах вищих рівнів:
«Двохфакторна теорія мотивації» Ф. Герцбергаз'явилася у зв'язку зі зростаючою необхідністю з'ясувати вплив матеріальних і нематеріальних факторів на мотивацію особи: перша група зв'язана із самовираженням, її внутрішніми потребами, із навколишнім середовищем; друга група – із характером і сутністю самої роботи. Двохфакторна модель, що показує задоволеність роботою.
4. Процесуальні теорії –
«Теорія сподівання» В. Врума зосереджується на трьох взаємозалежностях:
«Теорія справедливості» С. Адамс зосереджується на суб’єктивній оцінці осіб про співвідношення отриманої ними винагороди за виконання роботи до зусиль пов’язаних із її виконанням і порівнюють співвідношення з тим, що отримали інші робітники. За результатами порівняння виникає відчуття справедливості або несправедливості. Вважаючи несправедливою оцінку своєї праці, особа втрачає мотивацію до активних дій, тому існують можливі реакції на стан нерівності:
«Комплексна теорія мотивації» Л. Портера і Е. Лоулера – сполучення елементів «Теорії сподівання» і «Теорії справедливості», яка побудована на п'яти перемінних:
Зміст лекції. 1. Зміст, визначення і необхідність контролю. 2. Характеристика видів контролю. 3. Процес контролювання.
1. Контроль – процес забезпечення досягнення організацією своїх цілей. Мета контролю–
Об'єкт контролю –
Суб'єкт контролю –
Предмет контролю –
Вимоги до контролю:
Характеристика ефективного контролю:
2. За призначенням: · лінійний контроль –
· функціональний контроль –
· операційний контроль –
За часом проведення:
За простором:
За якісними характеристиками:
3. Процес контролювання – діяльність об'єднаних у визначену структуру об'єктів контролю, спрямована на гарантію досягнення поставлених цілей керування. При здійсненні процесу контролю оцінок у залежності від цілі і виду контролю враховується: · зовнішнє середовище –
· внутрішнє середовище –
· середовище непрямого впливу –
Етапи процесу контролю:
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||
|