Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Етап 1. Визначення місії організації

 

Місія - це найбільш важлива, соціально орієнтована функція організації, її призначення (окрім здобуття прибутку). Формулюється місія перш за все з точки зору підвищення соціальної ролі організації. Корпоративна місія (господарська місія, концепція бізнесу характеризує можливість займатися бізнесом, на який фірма орієнтується з врахуванням ринкових потреб, характеру споживачів, особливостей продукції і наявності конкурентних переваг). Концепція корпоративної місії - надійний елемент ідеологічної бази формування організації.

Правильно сформульовані місії зазвичай включають наступні моменти:

- загальні цінності і принципи;

- визначення сфери діяльності, яка служить задоволенню конкретних потреб, обслуговуванню вибраних сегментів ринку;

- можуть враховувати законні вимоги і претензії зацікавлених сторін (працівників, акціонерів, споживачів, суспільних організацій).

Місія може бути ефективною лише тоді, коли:

- вона дійсно може допомогти організації стати краще;

- у ній сконцентровано дійсне бачення менеджерами організації її майбутнього;

- її розділяють більшість співробітників організації.

Загалом, місія організації - це вербальне вираження соціально значущого функціонального призначення організації в довгостроковому періоді (окрім здобуття прибутку). Формулювання місії може бути отримане при відповіді вищого керівництва організації на питання: " Хто ми, що ми робимо, куди ми рухаємося?"

Як приклад приведемо офіційно сформульовану місію компанії Hewlett-Packard Co: "Ми - головний розробник і виробник електронної продукції, вимірювальних систем і комп'ютерної техніки. Основною метою діяльності НР є забезпечення всім необхідним наших клієнтів у всьому світі з метою підвищення ефективності їх діяльності" (6)[1].

Таким чином, наврядчи викликає сумнів той факт, що добре розроблена, продумана місія фірми або корпорації є важливим елементом ефективного стратегічного менеджменту. Проте для того, щоб місія стала по-справжньому відправною крапкою для початку процесу стратегічних рішень і встановлення стратегічних цілей, слід провести структурований аналіз ринкового середовища, в якому знаходиться корпорація (компанія).

 

Такий аналіз допомагає команді менеджерів застосовувати стратегічний підхід без необхідності терміново вирішувати глобальні і суперечливі завдання. Він допомагає також структурувати свій підхід до проблеми. Це дозволяє побачити нові аспекти проблеми, яка здається добре відомою, що заставляє менеджерів мислити глибше і сприяє ширшому вживанню ними інструментів і методів стратегічного менеджменту.

 

 


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  5. Ocнoвнi визначення здоров'я
  6. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  7. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  8. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  9. Акти з охорони праці в організації.
  10. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  11. Актуальні тенденції організації іншомовної освіти в контексті євроінтеграції.
  12. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості




Переглядів: 669

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Дмитренко Г.А. | Етап 2. Постановка стратегічних цілей і завдань для їх досягнення.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.