Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Етап 5. Оцінка результатів і зміна стратегічного плану або методів реалізації.

Як показано на рис. 1.1, від того, що покаже цей етап, залежить зміст змін (або їхня відсутність) на попередніх чотирьох етапах.

У самій технології оцінки результатів діяльності повинен бути дотриманий ключовий принцип - оцінка результатів повинна відбивати рівень досягнення цілей всією фірмою (компанією), її окремими підрозділами, групами співробітників і кожним співробітником окремо. Останнє важко досягнути, однак прагнути до цього необхідно в багатьох випадках (за винятком малих груп, чітко об'єднаних спільними інтересами зі сформованою культурою, системою цінностей, у тому числі при розподілі успіху як невдач). Саме такий підхід дає можливість бачити відхилення від цілей й уживати відповідні дії по виправленню ситуації.

На даному етапі повинен бути реалізований й інший принцип: систематичність оцінки результатів, обумовлена самим технологічним ланцюжком виконання робіт. Як відомо, найбільших успіхів на цьому поприщі домоглися японські фірми, заклавши соціальні норми контролю оцінку результатів діяльності кожного працівника. Призиваючи працівників бачити в кожному наступному після них (по технологічному ланцюжку) виконавці свого споживача, вони домагаються високоякісної роботи від кожного працівника. Виходить, що за спиною кожного співробітника фірми коштує його споживач-контролер, що не дозволяє допускати брак у роботі. Такий соціальний механізм оцінки результатів надзвичайно ефективний, тому що зовсім недорогий економічно, а наслідки його винятково діючі. При цьому керівники не відіграють роль головних наглядачів й "верховних суддів". Дана роль рівномірно розподіляється між співробітниками, хоча керівникам належить роль бути кінцевою інстанцією внутрішнього контролю. Роль же зовнішнього контролю завжди грає споживач.

Тому японська внутрішньофірмова система оцінки результатів діяльності виконує ще й контрольну функцію, хоча головне її призначення виявляти відхилення від цілей і виробляти відповідні зміни. У цьому й полягає стратегічне призначення системи оцінки результатів діяльності у фірмі або компанії.

Таким чином, головний зміст останнього етапу полягає у відстеженні ступеня досягнення стратегічних цілей на всіх ієрархічних рівнях і розробці відповідних змін, починаючи (при необхідності) з найпершого етапу: визначення місії організації й установленні стратегічних цілей. Це робиться в тому випадку, якщо оцінка отриманих результатів до їхній аналіз дають підставу сумніватися взагалі в правильності виробленої стратегії.

 


 


Читайте також:

  1. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  2. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  3. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  4. Абстрактна модель оптимального планування виробництва
  5. Алгоритм відшукання оптимального плану.
  6. Алгоритм знаходження оптимального плану
  7. Алгоритм знаходження початкового опорного плану
  8. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  9. АЛЬТЕРНАТИВНІ ПІДХОДИ ДО ВИДІЛЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ
  10. Аналіз виявлених проблем і їхня оцінка
  11. Аналіз і оцінка рівня соціальної відповідальності бізнесу
  12. Аналіз і оцінка стану охорони праці




Переглядів: 529

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Етап 4. Реалізація стратегічного плану. | Стратегічний менеджмент

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.