МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Стратегічний менеджментЗміст основних термінів РЕЗЮМЕ Розглянуті в даній лекції питання стратегічного менеджменту в сучасній інтерпретації західних фахівців дозволяють одержати основні відомості в області процесу стратегічного керування фірмою й компанією (корпорацією) з урахуванням її взаємодії із зовнішнім середовищем і реалізації стратегічних задумів за допомогою внутрішнього механізму соціального керування. Рамки конспекту лекцій не дозволяють розширити коло проблем в області стратегічного менеджменту. Стратегічний менеджмент виник в умовах ускладнення цілого ряду зовнішніх факторів (у першу чергу, нестабільності й невизначеності зовнішнього середовища, посилення конкуренції, ускладнення потреб й, відповідно, виробництва цих потреб, ріст впливу соціальних факторів й ін.) на противагу й одночасно на додаток до реактивного (оперативному) керування. Останнє зводиться, як відомо, до реакції тільки на поточні події, що нерідко ставить організації в найтяжкі ситуації, і яких все-таки можна було б уникати їх при розвитку стратегічного менеджменту. Характерною тенденцією розвитку стратегічного менеджменту в даний період є все більше поширення його основних положень на некомерційні безприбуткові організації, концентрація зусиль із питань удосконалювання менеджменту в напрямку керування всіма видами організацій по "цілях і результатах", висування фігури керівника-стратега на ключову роль "батька", успішного функціонування як комерційних, так і безприбуткових соціальних об'єктів-організацій. 1. Стратегія - це визначення основних довгострокових цілей і завдань компанії й вироблення напрямку дій і розподілу ресурсів, необхідних для досягнення цих цілей. 2. Стратегія - це сукупність фундаментальних або принципово важливих рішень щодо цілей і засобів підприємства. 3. Стратегія пов'язана з виробленням довгострокового напрямку руху й визначенням масштабу діяльності компанії. Вона також тісно пов'язана з позиціонуючими організаціями стосовно умов вищого середовища й, особливо, конкурентам. 4. Завдання стратегії - сформувати максимально можливу стійку конкурентну перевагу не шляхом тактичного маневрування, а на основі прийняття загальної довгострокової перспективи. 5. Стратегія компанії - це пошук відповідності між внутрішніми можливостями компанії й зовнішнім середовищем. 6. Стратегія - це визначення напрямку й масштабу діяльності організації в максимальній можливій довгостроковій перспективі, що дозволяє погоджувати ресурси компанії з умовами, що змінюються, зовнішнього середовища й особливо з ринками, споживачами й клієнтами з метою задоволення потреб зацікавлених сторін. 7. Будь-яка стратегія, незалежно від області застосування, повинна мати дві ключові складові: стратегічні цілі (тобто те, що стратегія пропонує досягти) і план дій (тобто засіб, за допомогою якого передбачається досягти намічених цілей).
1. Стратегічний менеджмент - це сукупність рішень і дій, що приводять до формулювання й реалізації стратегій, спрямованих на досягнення цілей компанії. 2. Стратегічний менеджмент має справа з політичними рішеннями , що впливають на всю компанію, і керується загальною метою її позиціювання для ефективної взаємодії із зовнішнім оточенням. 3. Стратегічний менеджмент втілює в себе одночасно й мета й засіб, як ціль він описує бачення майбутнього компанії через кілька років. Як засіб він показує, якими здатностями це бачення буде матеріалізовано.[6]
Читайте також:
|
||||||||
|