МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Прийоми
Організовуючи роботу, пов'язану з вивченням природи в початкових класах, учитель повинен розумно поєднувати різні методи і особливо використовувати передусім природничонаукові, дослідницькі методи пізнання навколишнього світу: спостереження і досліди. Таблиця «Взаємодія методів і методичних прийомів» 3. Вибір і оптимальне поєднання методів та методичних прийомів. Методи і методичні прийоми тісно пов'язані. Немає уроків, на яких би метод застосувався б один, без підкріплення і поєднання в ньому методичних прийомів. Це визначається логікою навчально-виховної роботи, де всі структурні частини взаємозв'язані і представляють собою єдиний процес. До кожного уроку методи і прийоми повинні бути відібрані і скомпоновані в єдине ціле. При підготовці до будь-якого уроку слід визначити, які методи є основними, тобто відіграють домінуючу роль в засвоєнні знань і які - допоміжні. Вибір методу вважається тоді вдалим, коли за короткий навчальний час будуть отримані найкращі результати. Економічність методу або досягнення максимального ефекту при найменших затратах часу - одне з найважливіших завдань навчання. При відборі і поєднанні методів дидактика рекомендує враховувати наступні критерії:
При відборі методів і методичних прийомів особливу роль відіграють відбір і поєднання наочних засобів навчання. Предметні наочні посібники сприяють формуванню конкретно-образних уявлень, а для подальшого засвоєння знань і формування природничих понять необхідно розвивати абстрактне мислення. Тому на уроках природознавства можуть бути широко використані наочні посібники (таблиці, малюнки, схеми), а також навчальні фільми, діафільми, моделі. При відборі наочних засобів навчання необхідно поєднувати натуральні і зображувальні наочні посібники та застосовувати їх в навчальному процесі комплексно. В процесі підготовки до занять з природознавства вчителю слід пам'ятати, що вибір і оптимальне поєднання методів, прийомів і засобів повинно вирішувати триєдині завдання: навчання, розвиток і формування особистісних якостей школяра. Взаємодія методів і методичних прийомів
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|