Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вимоги до тележурналіста.

Для тих журналістів, які спеціалізуються як репортери, інтерв'юери, коментатори, оглядачі, ведучі програм, важливі такі три якості:

а) хороший голос (глухому, невиразному голосу не допоможе і мікрофон, він все одно не зможе передати всіх емоційних відтінків усного мовлення);

б) відповідну зовнішність( людина з приємною зовнішністю може виглядати на телеекрані не дуже привабливою, і навпаки);

в) артистичність (чиєї природної й одночасно виразної пове­дінки в кадрі, без сумніву близьким до акторського мистецтва).

Під ці параметри можуть підійти такі українські телеведучі як: Алла Мазур, Інна Шевченко, Віталій Гайдукевич, Оксана Соколова, Ірина Дмитренко, Ольга Бондарчук.

Ще одна група чинників, що впливають на ефективність діяльності тележурналіста, пов’язана з його комунікативними зв'язками. Телевізійна журналістика – це про­цес передавання інформації, який складається з чотирьох основних компонентів: журналіста, програми, телевізійної техніки і глядача. Однак на цей процес впливає чимало додаткових чинників.

По-перше, ефективність журналістської інформації залежить від програмного контексту та вміння його враховувати час доби. Більшість телевізійних передач має постійне місце у загальній програмі. Зав­часно відомі день і час передачі, що транслюють до неї та після, а що паралельно на інших каналах. Журналіст не може не враховувати того, що було вже сказано і показано глядачам. Тому інформація тележурналіста маг бути органічно пов'язана ', іншою програмою. Вона лише частина загальної програми.

Другий чинник комунікативних зв'язків тележурналіста це знання специфіки телеінформації. Тележурналісту слід розуміти її можливості, силу й недоліки. Спроби ігнорування специфіки телебачення, зневажливого ставлення до неї призводять лише до зниження ефективності впливу передачі.

Третій чинник – телевізійний глядач. Що ліпше уявляє собі його журналіст, то успішнішою є його діяльність. Адже завдяки механізму "селективного сприйняття" глядач одні передачі дивиться, інші - ні, одну інформацію засвоює і запам'ятовує, іншу – ігнорує. Чи ввімкне глядач телевізор, щоб подивитися конкретну передачу, наскільки глибоко він її зрозуміє, наскільки погодиться з автором – залежить від його потреб, інтересів, мотивації, віку, знань, переконань, ціннісних орієнтацій. А всі ці особливості у глядачів далеко не однакові.

Тому, знаючи аудиторію своєї передачі, телевізійному журна­лістові легше врахувати її особливості. Якщо, наприклад, відомо, що передачу дивиться переважно молодь, то у ній повинні бути враховані її специфічні вікові інтереси, потяг до емоційного, романтичного стилю сприйняття дійсності. Це позначиться на ефективності сприйняття передачі. І, навпаки, якщо журналіст звертається до типу аудиторії, який умовно означимо терміном "реалісти" (здебільшого, це люди з вищим рівнем освіти, старші за віком), то палітра його виражальних засобів повинна бути іншою. Ця аудиторія більше цінує діловитість, емоційну стриманість,достовірність, доказовість.

Нарешті, четвертий чинник – уявлення глядача про журналіста.

Передача, яку веде улюблений і авторитетний ведучий, збирає ширшу, а головне, прихильнішу аудиторію, ніж та, ведучий якої незнайома особа. Телеглядачі схильні віддавати перевагу серіям, які представляють тележурналісти, що завоювали їхні симпатії. Знання, досвід, престиж ведучого - усе впливає на довір’я до того, що він говорить, з боку глядачів.

Успішність діяльності журналіста – величина непостійна: вона може зростати. І це залежить як від рівня знання ним процесу телевізійною мовлення, так і від систематичного підвищення кваліфікації. Для підвищення кваліфікації існує кілька шляхів: самостійне навчання (інститут підвищення кваліфікації працівників радіо й телебачення, через який кожні три – п'ять років проходять журналісти), творчі семінари, конференції.

Своєрідність семінарів і конференцій, на відміну від навчання, скажімо, на факультеті журналістки чи в інституті підвищення кваліфікації, полягає передусім, у тому, що на них приїжджають не вчитися, а обмінюватися досвідом. Тому на семінари збирають переважно журналістів, які досягли в роботі найбільших успіхів.


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  7. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  8. IV. ВИМОГИ ПРОФЕСIЇ ДО IНДИВIДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГIЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФАХIВЦЯ
  9. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  10. V. Вимоги безпеки в екстремальних ситуаціях
  11. Аналітичні реакції та вимоги, яким вони повинні відповідати.
  12. Бланк документа, вимоги що пред'являються до нього.




Переглядів: 1272

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Робота телеведучого у різних типах інформаційних телепрограм | Редакторська робота тележурналіста

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.