2. Поясніть зміст планування як загальної функції менеджменту.
3. Типи організаційних структу управління.
4. В чому полягає суть лінійної організаційної структури управління?
5. Охарактеризуйте і зіставте змістові і процесійні теорії мотивації.
6. Змістові теорії мотивації: сутність, значення, недоліки.
7. У чому полягає сутність і особливості контролювання?
8. Обґрунтуйте класифікацію контролю за різними ознаками.
9. Охарактеризуйте централізований та децентралізований контроль.
10. Обґрунтуйте особливості функції менеджменту – регулювання.
1. Цілі організації мають задовольнити такі основні вимоги:
а) досяжність, обґрунтованість, конкретність;
б) орієнтація у часі та конкретність;
в) досяжність і орієнтація у часі;
г) досяжність, конкретність, орієнтація у часі.
2. Що відноситься до елементів організаційних структур управління?
а) органи всіх систем управління організацією та взаємозв'язки між ними;
б) ланки управління організацією;
г) система взаємозв'язків між органами управління;
д) ланки і органи управління організацією.
3. Планування як функція менеджменту – це: а) розробка стратегії та тактики діяльності підприємства; б) система правил, яка дає змогу члену організації визначити свою позицію та поведінку в організації; в) вид управлінської діяльності, що дає змогу впливати на об’єкт керування для досягнення поставлених цілей; г) майбутній стан об’єкта управління, який хоче досягти колектив організації своєю працею; д) розробка та послідовність дій; е) розробка змісту та послідовність дій, направлених на досягнення запланованих цілей управління; є) правильної відповіді немає.
5. Організування як процес – це: а) одна з функцій менеджменту являє собою процес систематичного корегування багатьох завдань і взаємовідносин між людьми, що їх виконують; б) один з принципів менеджменту являє собою елемент корегування багатьох завдань і взаємовідносин між людьми, що їх виконують; в) група людей, діяльність яких свідомо корегується для досягнення загальної мети або цілей; г) один з критеріїв менеджменту являє собою процес корегування багатьох завдань; д) правильної відповіді немає
6. Відповідальність – це: а) відповідальність керівника за життя працівників; б) результат діяльності керівника; в) відповідальність працівника за результати виконання завдань перед тим, хто йому передає повноваження; г) відповідальність керівника за результати виконаних завдань працівником; д) функція менеджменту; е) правильної відповіді немає.
7. Мотивація – це: а) процес заохочення себе та інших до праці з метою досягнення особистих цілей організації в цілому; б) надання підлеглому обмеженого права використовувати ресурси організації; в) обмеження, які визначаються процедурами, правилами тощо; г) повноваження, що передаються безпосередньо від керівника до підлеглого; д) правільної відповіді немає.
8. Розрізняють такі методи сучасної теорії мотивації (2 варіанти): а) прямі; б) змістовні; в) процесуальні; г) підтримки бажаної поведінки; д) непрямі; е) правильної відповіді немає.
9. Контроль – це: а) характеристика управління, яка дозволяє виявити проблеми і скорегувати їх; б) послідовність дій апарату управління, що складається із встановлення стандартів; в) процес, за допомогою якого керівництво організації визначає, чи правильні їх рішення і чи не потребують вони корегування; г) правильної відповіді немає; д) процес заохочення себе та інших до праці з метою досягнення цілей.
10. Існують такі основні види контролю як (3 варіанти): а) попередній контроль; б) поточний контроль; в) зовнішній контроль; г) заключний контроль; д) правильна відповідь б) і в); е) правильної відповіді немає.