Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ

Інтелект + чесність + характер

Зрозуміло, що таке виховання дуже складне, але тільки воно сприяє перетворенню учня на підприємця (якщо, зрозуміло, це є бажанням учня).

Викладачу треба знати чимало відповідних ситуацій і прикладів (особливо з реального життя підприємців) і вміти методично правильно їх використовувати в процесі економічного навчання.

Сучасна філософія підприємництва ґрунтується на демократичних методах управління, тому що в усьому світі зрозуміли: неможливо примусити працювати творчо. Є тільки один вихід: створювати умови для творчої роботи.

В економічному навчанні ця тенденція також зберігається, бо вже доведено, що в творчих умовах навіть середня людина дивовижно багата на ідеї (автор вважає, що практично всі ми такі).

Підготовка сучасного викладача економіки вимагає справжнього розуміння ним процесу створення (формування) економічного мислення та методичних особливостей викладання. Вчителю важливо для себе з’ясувати сучасну філософію освіти в сім’ї, школі, вузі та на роботі, специфіку вирішення проблем економічної освіти.

Метою викладача економіки є створення умов (навчальних і творчих) для розвитку економічного способу мислення та поведінки, що ґрунтується на конкретній системі економічних понять, концепцій тощо. Рівень їх засвоєння залежатиме від освітнього закладу (школа, технікум, вуз, перекваліфікація).

Що для цього потрібно? Насамперед кожний вчитель сам має бути носієм економічної культури, мислення і поведінки, сам повинен мати бажання навчати інших, знати, які дати знання, в якій методичній формі. Зрозуміло, що для цього треба створити концепцію економічної освіти.

1. З курсу «Педагогіка та психологія» Ви знаєте цілі навчання. Назвіть ці цілі та конкретизуйте їх щодо курсу «Методика викладання економічних дисциплін».

2. Яке з визначень методики викладання Вам більше подобається?

3. Спробуйте схематично відобразити методику викладання як підсистему в системі процесу навчання.

4. Поясніть тезу: «Економіка як система зі своїми законами існує не у вакуумі, а в культурному середовищі».

5. Виберіть у своїй групі партнера для виконання таких рольових вправ:

A. Ви — викладач, що мотивує потребу вивчення курсу МВЕД.

Б. Ви — студент, який не хоче бути викладачем економіки.

В. Ви — учень, який не хоче вивчати економіку.

Г. Ви — викладач економіки.

6. Обміркуйте Ваші аргументи. Розіграйте рольову вправу. Потім обміняйтеся з партнером ролями та обміркуйте контраргументи.

7. Дайте пояснення: що таке економічна культура, економічне мислення й економічна поведінка. Який між ними зв’язок? Приклади.

8. У чому полягають особливості впливу національної економічної культури на економічну освіту?

9. Уявіть собі, що Ви вирушили човном на прогулянку по озеру, взявши з собою матір, жінку й дитину. Човен почав тонути. Плавати вмієте тільки Ви і можете врятувати лише одну людину. Кого Ви виберете?

10. Коли це запитання поставили студентам американського коледжу, то 60 % вирішили рятувати дитину, 40 % — жінку. Нікому і на думку не спало спасати матір. Така відповідь випливає з системи моральних цінностей, прийнятих в Європі та США. Докорінно відрізняється від неї етика східних народів. Студент-араб, наприклад, відповів: «Можна одружитись з іншою жінкою, дочекатись інших дітей, але мати — завжди одна: рятувати потрібно її». Що ви думаєте з цього приводу? Що таке етнопсихологічні фактори культури і освіти?

11. Як Ви пояснити такі питання:

— Хто такий підприємець?

— Чому дилетанти в бізнесі небезпечні?

— Що таке підприємницька культура?

— Висока етика — це, як правило, добрий бізнес?

— Роль і відповідальність підприємця в розвитку економіки.

12. Спробуйте перевірити себе та обговорити такі ситуації в навчальній аудиторії.

13. Що би Ви зробили в такій ситуації.

А). Ви — керівник виробництва на кондитерській фабриці. Ваша компанія дотримується політики використання тільки свіжих інгредієнтів для виготовлення продукції. Якось Ви помітили, що термін придатності борошна закінчився два місяці тому. Чи зупините Ви виробничу лінію до отримання свіжого борошна, хоча це призведе до додаткових витрат, невиконання зобов’язань щодо поставок, чи «заплющите очі» й закінчите виробництво?

В). Ви — комерційний директор посередницької компанії. Ваш дослідний і конструкторський відділ нещодавно вніс зміни до одного з фірмових товарів. Ви знаєте, що ця інновація не підвищила якість товару, але слово «новинка» на упаковці значно збільшить попит.

Чи будете Ви рекомендувати вважати товар «новинкою» і використовувати це в рекламі товару?

14. Навіщо потрібно розвивати у студентів здатність до логічного мислення? Яке це має відношення до економіки? Дайте приклад.

15. Як займатись бізнесом і при цьому не відриватись від концепції цінності людської особи та людської гідності?



Читайте також:

  1. Бесіда за запитаннями.
  2. Відповісти на запитання письмово.
  3. Відповісти на запитання письмово.
  4. Відповісти на запитання письмово.
  5. Відповісти на запитання письмово.
  6. Відповісти на запитання письмово.
  7. Грошові кошти — готівка, кошти на рахунках у банку та депозити до запитання.
  8. Дайте відповіді на контрольні питання
  9. Закриті запитання
  10. Запитання
  11. ЗАПИТАННЯ
  12. ЗАПИТАННЯ




Переглядів: 676

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вірте у свою зірку! | Лекція: поняття, функції, принципи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.