МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||
Гедонізм, сцієнтизм, перфекціонізм, антисцієнтизмВаріант 2. 1.Впишіть у визначення необхідне поняття: Розділ гносеології, що вивчає стандарти, норми і принципи наукового знання, називається _____________________ . 2.Допишіть дане твердження: Цілеспрямована, свідома організація відносин професійно зайнятих науковою діяльністю людей, організація матеріальних умов та засобів здійснення цієї діяльності у формі системи інституцій і установ для виконання функцій керування і контролю в науково-дослідницькій сфері перетворює науку на _________________________ . 3.Оберіть відповідь «так» чи «ні» відносно наступних тверджень: A) Наука — сукупність всіх уявлень людини про зовнішній світ, впорядкованих в систему. B) Суб'єктом пізнання є та соціальна сила, від якої виходить активна дія — суб'єкт суспільної практики, творчий елемент історії, який в своїй діяльності втілює потреби і вимоги суспільного прогресу. C) Об'єктом пізнання для науки виступає весь об'єктивний світ — природний і історичний, а також сама свідомість і пізнання, його закони (тобто і суб'єктивна реальність). D) Наука залежить від волі та свідомості людей, тому вона не здатна давати об'єктивного знання, в її силах — дати лише ймовірнісне або ілюзорне знання. 4.Підкресліть 1 поняття, науковий зміст якого розкрито у наступному визначенні: … – це світоглядна позиція, в основі якої лежить уявлення про наукове знання як найвищу культурну цінність і достатню умову орієнтації людини в світі, сполучена з абсолютизацією способу мислення і методів так званих «точних наук», тобто природничих і технічних, взятих як зразок і еталон для побудови наук про людину і суспільство. 5.Поставте поняття у відповідність до його визначення
6.Впишіть поняття, якому дається таке визначення: Рівень наукового пізнання, на якому об'єкт відображається з боку зовнішніх зв'язків і відношень окремих явищ, які доступні спостереженню в їх безпосередній чуттєвій достовірності, піддаються опису і порівнянню, знання про які узагальнюються у вигляді образів, уявлень і фактів – це __________________________. 7.Назвіть метод, якому дається таке визначення: Метод здобуття нового знання і побудови наукової теорії, суть якого полягає в процесі логічного виводу, тобто переходу за певними правилами логіки від деяких висунутих теоретичних припущень (посилок) до їх наслідків (висновків), чим забезпечується рух в процесі пізнання від загального до часткового (одиничного), виведення останнього з першого. Варіанти відповідей: метод моделювання, гіпотетико-дедуктивний, праксеологічний. Читайте також:
|
||||||||||||||||
|