Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Створення слайду

План

1. Основні поняття презентацій

2. Вікно програми PowerPoint

3. Створення, відкриття презентацій

4. Робота із слайдами

Мотивація навчальної діяльності.

Експрес-повторення опорних знань:

1. Можливості яких редакторів ми вивчали на уроках? (графічного, тек­стового)

2. Отже, які існують традиційні форми подання інформації? (графічна, текстова)

3. Які ще види інформації ви знаєте? (звукова, відео, комбінована)

4. Чи можна поєднати різні види інформації? Як ви вважаєте, яким чи­ном це можна зробити? (думки учнів)

Отже, в документах можуть поєднуватись різні форми подання інфор­мації (текстової, графічної, звукової, відео, ефектів анімації, елементів ке­рування тощо). Такі документи називають мультимедійними.

На наступних уроках ми будемо працювати з програмою, яка дозволяє працювати з такими документами. Це програма підготовки презентацій з інтегрованого пакету Microsoft Office - PowerPoint.

1. Основні поняття презентацій

Термін "презентація" має два значення. В широкому значенні презентація – це виступ, доклад, захист проекту, тощо. Кажучи узагальнено, представлення ідей, людей, виробів, матеріалів і послуг – це завжди презентація.

Один з напрямків підвищення ефективності презентацій – це використання технічних засобів. Найочевиднішими технічними засобами супроводу презентацій є наочні засоби (плакати з графіками, діаграмами, фотоматеріалами), також можуть використовуватися кіно-, відео- і діапроектори, комп'ютерна техніка, тощо.

У вузькому значенні термін "презентації" це електронний документ особливого роду. Презентація відрізняється від інших додатків пакету Microsoft Office комплексним мультимедійним змістом і особливими мож­ливостями управління відтворенням. Відтворення може бути автоматич­ним або інтерактивним, у тому числі і дистанційним. Документи даного типу готують за допомогою спеціальних програмних засобів, але при цьому широко використовують і традиційні універсальні засоби, такі як текстові і табличні процесори, графічні редактори, засоби обробки звукової, відеоінформації та інші програми.

Презентація(від англ. presentation - подання, вистава) – це набір картинок-слайдів на певну тему, які зберігаються у файлі спеціального формату. На кожному слайді можна вміщувати довільну текстову, графічну, відеоінформацію, анімації, стереозвук (як синтезований, так і записаний із мікрофона).

Сфера використання презентацій.

В навчальному процесі для:

• унаочнення навчального матеріалу,

• управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів (учні мають змогу опрацьовувати матеріал з урахуванням індивідуальних здібностей),

• контролю знань,

• узагальнення та систематизація знань.

В інших сферах діяльності для:

• рекламування товарів, послуг,

• створення фотоальбомів,

• супроводу виступів,

• представлення ідей, тощо.

Робота з презентацією складається з таких етапів:

 

Рисунок 16 – Загальна схема створення презентацій

За структурою презентації поділяють на лінійні та розгалужені. Презентації лінійної структури – послідовне відтворення слайдів. Презентації розгалуженої структури дозволяють змінити порядок відображення слайдів шляхом використання гіпертекстові посилання. Завантаження програми Microsoft PowerPoint:

Пуск - Все программы - Microsoft Office - Microsoft Office PowerPoint.

2. Вікно програми PowerPoint

Після запуску програми відкривається вікно, що містить порожню презентацію і панель завдання в правій частині екрану. Вікно PowerPoint містить набір меню, панелей інструментів і інших елементів, характерних для всіх програм Microsoft Office ХР, а також ряд компонентів, властивих тільки PowerPoint. До їх числа відносяться кнопки режимів перегляду, панелі Слайді Замітки, а також деякі панелі завдань. Область вікна PowerPoint, призначена для введення тексту, додавання малюнків, вставки об'єктів і інших дій, пов'язаних з розробкою презентації, називається вікном презентації.

За умовчанням панелі інструментів Стандартна і Форматування розміщуються в одному рядку, унаслідок чого на екрані частина кнопок цих панелей відсутня. Щоб дістати доступ до решти кнопок, клацніть на стрілці Параметри панелей інструментівв кінці панелі інструментів. Можна спростити пошук кнопок, розташувавши панелі інструментів в різних рядках. Для цього в меню Сервісклацніть на команді Настройка. Потім на вкладці Параметривиділите прапорець Стандартна панель і панель форматування в двох рядкахі клацніть на кнопці Закрити.

 

3. Створення, відкриття презентацій

Створення презентації на основі запропонованого змісту і дизайну

1. Виберіть в меню Файлкоманду Створитиі перейдіть на вкладку Загальні.

2. Двічі клацніть пункт Майстер автозмістуі слідуйте вказівкам майстра.

3. Буде відкритий приклад презентації PowerPoint, в який можна додавати власні текст і малюнки.

4. Надайте прикладу презентації необхідному вигляду.

Наприклад, введіть текст замість прикладу тексту, додайте або видаліть слайди, додайте малюнки або інші об'єкти.

5. Закінчивши роботу над презентацією, виберіть в меню Файлкоманду Зберегти.

6. Привласніть презентації ім'я і натисніть кнопку Зберегти.

Створення презентації на основі існуючої презентації

1. Натисніть на Стандартній панелі інструментів панелі інструментів кнопку Відкрити, знайдіть і відкрийте необхідну презентацію.

2. Додайте презентації необхідний вигляд.

Наприклад, можна змінити текст, колірну схему або додати або видалити слайди. Також можна змінити об'єкти фону або вид шрифту, скориставшись зразком слайдів.

3. У меню Файлвиберіть команду Зберегти як.

4. У полі Ім'я файлувведіть ім'я нової презентації.

5. Натисніть кнопку Зберегти.

Створення презентації на основі шаблону оформлення

1. Виберіть в меню Файлкоманду Створитиі перейдіть на вкладку Шаблони оформлення.

2. За допомогою смуги прокрутки прогляньте всі шаблони оформлення, виберіть відповідний і натисніть кнопку OK.

Також можна скористатися шаблонами з додаткових папок.

3. За допомогою смуги прокрутки прогляньте всі варіанти макетів і виберіть макет титульного слайду.

4. Введіть заголовок презентації і інші відомості, які повинні бути розміщені на титульному слайді.

5. На панелі інструментів Форматуваннянатисніть кнопку Команди, виберіть команду Новий слайд, а потім виберіть макет для наступного слайду.

6. Додайте на слайд необхідні об'єкти.

7. Повторите кроки 5 і 6 для всіх нових слайдів.

8. Закінчивши роботу над презентацією, виберіть в меню Файлкоманду Зберегти.

9. Привласніть презентації ім'я і натисніть кнопку Зберегти.

Швидке створення презентації

1. На Стандартній панелі інструментів панелі інструментів натисніть кнопку Створити, а потім виберіть відповідний макет для титульного слайду.

2. Введіть заголовок презентації і інші відомості, які потрібно розташувати на титульному слайді.

Текст можна ввести в області слайду або в області структури.

3. Натисніть кнопку Командина панелі інструментів Форматуванняі виберіть команду Новий слайд. Виберіть відповідний макет для створюваного слайду (щоб проглянути всі макети, скористайтеся смугою прокрутки).

4. Додайте на слайд необхідні об'єкти.

5. Повторюйте кроки 3 і 4 для всіх нових слайдів.

6. Додайте презентації необхідний вигляд.

7. Закінчивши роботу над презентацією, виберіть в меню Файлкоманду Зберегти.

8. Привласніть презентації ім'я і натисніть кнопку Зберегти.

Щоб проглянути, як проходитиме показ слайдів, натисніть кнопку Показ слайдівв лівому нижньому кутку вікна PowerPoint.

Зазвичай створену презентацію зберігають в наступних варіантах:

- в форматі презентації – *.ppt, (*.pptx);

- в форматі демонстрації – *.pps.

Відкриття презентацій

Файли, що знаходяться на локальному жорсткому диску і в мережі. Діалогове вікно Відкриття документа (меню Файл) дозволяє відкривати презентації, що зберігаються в різних місцях, зокрема на жорсткому диску вашого комп'ютера або на мережевому диску, до якого ви підключені.

 

 

4. Робота із слайдами

1. У меню Вставкавиберіть команду Новий слайд.

2. Прогляньте макети за допомогою смуги прокрутки і виберіть відповідний.

Копіювання слайду з однієї презентації в іншу

1. Відкрийте слайд, після якого потрібно вставити інший слайд.

2. У меню Вставкавиберіть команду Слайди з файлів.

3. Знайдіть і виберіть презентацію, з якої потрібно скопіювати слайд.

4. Натисніть кнопку Показати.

5. Виберіть один або декілька слайдів, які потрібно скопіювати, і натисніть кнопку Вставити.

6. Щоб скопіювати презентацію повністю, натисніть кнопку Вставити все.

Дублювання слайдів в межах презентації

1. Виберіть слайди, які потрібно дублювати.

2. У меню Вставкавиберіть команду Дублювати слайд.

Порада. Слайди також можна дублювати натисненням комбінації клавіш CTRL+SHIFT+D.


Читайте також:

  1. ACCESS. СТВОРЕННЯ ЗВІТІВ
  2. ACCESS. СТВОРЕННЯ ФОРМ
  3. А. Створення власної папки.
  4. Автоматичне і ручне створення об’єктів.
  5. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  6. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  7. АЛГОРИТМ СТВОРЕННЯ БРЕНДУ
  8. Алгоритм створення тренінгової програми
  9. Безкласова адресація та створення підмереж.
  10. Болонська конвенція як засіб створення зони європейської вищої освіти.
  11. Використання та створення сітки
  12. Відображення в обліку створення фонду погашення облігацій




Переглядів: 1168

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Печать тексту | World Wide Web

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.