МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Допомога Італії Франції.Шість автомашин замість вісьми обслуговували три комбайни. Виявлення омонімічних форм (омоформ), що породжують неясність тексту – Встановлення відмінка початкового слова речення при омоформі називний — знахідний.Якщо слово в знахідному відмінку, що не відрізняється від називного, починає речення, то це слово, як показують експериментальні дослідження сприймається читачем спочатку як те, що стоїть в називному відмінку й змінює зміст речення. Наприклад: Три комбайни обслуговували шість автомашин замість вісьми. Хто кого обслуговував: три комбайни обслуговувалися шістьма автомашинами або навпаки? За змістом процесу не комбайни обслуговували машини, а машини обслуговували комбайни,
– Виділення омоформы називний — непрямий. Якщо слово стоїть в непрямому відмінку, що не відрізняється від називного, то будь-який читач сприйматиме це слово як те, що стоїть у називному відмінку. Учениця Степанова зіграла полонез. У цьому наочному слово Степанова спочатку сприймається як прізвище учениці (така закономірність початкового сприйняття), що стоїть в називному відмінку, хоча зовсім не виключено, що слово Степанова — родовий відмінок прізвища вчителя Степанова (його учениця зіграла полонез). У наявності неясність, двозначність. Степанівська учениця зіграла полонез (якщо слово Степанова - родовий відмінок прізвища педагога). – Виділення омоформы діяч — об'єкт. Б. С. Мучник експериментально встановив таку закономірність сприйняття омофоры діяч — об'єкт, спочатку читач сприймає перше зі слів речення в значенні діяча, навіть якщо автор використав його в значенні об'єкту. Якщо попередній текст не пояснює, яка країна якій надавала допомогу, то читач спочатку зрозуміє, що Італія (суб'єкт) допомагала Франції (об'єкт), хоча насправді все могло бути навпаки: Італії допомагала Франція. Значить, краще від такої омоформи відмовитися і написати або Франція допомагає Італії, або Італія допомагає Франції. Виділення омоформи вставне слово — однорідний член речення.Це рідкісний випадок. Наприклад: Правда, простота і природність нерідко перевертаються у його новелах прямолінійністю, спрощеністю, а лаконічність -невиразазністю, і тоді повнота життя письменником не передається. Автор не зауважив, що ввідне слово правда поряд із простотою і природністю може сприйматися не як вставне, а як перше у низці однорідних підметів. Простота і природність нерідко, правда, перевертаються у його новелах прямолінійністю, спрощеністю, а лаконічність -невиразазністю, і тоді повнота життя письменником не передається.
Читайте також:
|
||||||||
|