МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Цільові фонди місцевих органів владиДержавний фонд охорони навколишнього природного середовища входить до складу Державного бюджету України. Фонд діє на державному, обласному і місцевому рівнях. До джерел формування Державного фонду охорони навколишнього природного середовища входять: - збір за забруднення навколишнього природного середовища; - штрафи за порушення норм і правил охорони навколишнього природного середовища; - добровільні внески і пожертвування підприємств, організацій, громадян; - інші кошти, визначені законодавством. Основним джерелом надходжень коштів є збір за забруднення навколишнього природного середовища, який встановлюється за: - викиди в атмосферу забруднюючих речовин стаціонарними і пересувними джерелами забруднення; - скидання забруднюючих речовин у водні і підземні горизонти; - розміщення відходів в навколишньому природному середовищі. Ставки збору вводяться урядом АРК і органами місцевого самоврядування на базі лімітів викидів і скидань забруднюючих речовин і розміщення відходів, а також нормативів плати за них. Ліміти викидів стаціонарними джерелами забруднення встановлюються Міністерством охорони навколишнього природного середовища і ядерної безпеки України у формі видачі дозволу на викиди і скидання строком на 5 років. Нормативи збору встановлюються Кабінетом Міністрів України як фіксовані суми в гривні за одиницю основних забруднюючих речовин і розміщення відходів. За понадлімітні об’єми викидів, скидань забруднюючих речовин і розміщення відходів збір обчислюється і стягується в п’ятикратному розмірі. Суми збору за викиди стаціонарними джерелами забруднення обчислюються платниками самостійно щокварталу наростаючим підсумком з початку року. Загальна сума збору визначається як сума збору в межах ліміту і за понадлімітні викиди. Основними напрямами використання Державного фонду охорони навколишнього природного середовища є: - фінансування природоохоронних заходів; - фінансування ресурсосберігаючих заходів; - забезпечення екологічної безпеки. Кошти Фонду використовуються в межах бюджетних програм визначених законодавством, відповідно до кошторисів доходів і витрат, що затверджуються Міністерством екології і природних ресурсів за узгодженням з Міністерством фінансів України. Перелік природоохоронних заходів в межах бюджетних програм Фонду узгоджуються Кабінетом Міністрів України за поданням Міністерства екології і природних ресурсів.
Органи місцевого самоврядування всіх рівнів формують позабюджетні фонди за рахунок таких джерел: — додаткових заходів і зекономлених коштів, одержаним за рахунок здійснення організованих ними заходів для розв'язання економічних і соціальних проблем; — доходів від продажу об'єктів міської, районної комунальної власності, від продажу населенню квартир і будинків, що належать до комунальної власності; — доходів від цінних паперів, що придбані за рахунок міських і районних позабюджетних фондів; — добровільних внесків і пожертвувань громадян, підприємств, об'єднань, організацій та установ; — доходів від місцевих позик і місцевих грошово-речових лотерей; — штрафів, які стягуються за одержання підприємствами, об'єднаннями, організаціями й установами необґрунтованого доходу у зв'язку із завищенням цін, тарифів на продукцію, роботи, послуги; — штрафів, які можуть встановлюватися місцевими радами для фізичних і юридичних осіб; — доходів від реалізації безхазяйного і конфіскованого майна; — плати за реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності; — платежів та штрафів за забруднення навколишнього природного середовища, нераціональне використання природних ресурсів, розміщення відходів та інших платежів за порушення законодавства про охорону навколишнього середовища, санітарних норм і правил, що визначаються відповідно до нормативів, затверджених місцевими радами; — орендної плати за землю; — коштів соціального розвитку підприємств, об'єднань, організацій та установ, що виділяються на соціальний розвиток тих житлових районів, де проживає відповідна кількість їхніх працівників; — інших зборів, платежів і штрафів, що вводяться і призначаються міською і районними радами. Кошти позабюджетних фондів акумулюються на спеціальних рахунках, які відкриваються в установах банків і вилученню не підлягають.
Читайте також:
|
||||||||
|