МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Чотири базових системи ЛайкертаТаблиця 4
Згідно системи 1 керівники мають характеристики автократів, системи 2 - дозволяють підлеглим обмежено брати участь у прийнятті рішень, системи 3 - використовують двостороннє спілкування і допускають деяку довіру між керівниками і підлеглими, системи 4 - орієнтуються на групові рішення і участь працівників у прийнятті рішень. Четверта система найбільш дієва, базується на максимальній децентралізації, дружній і взаємній довірі, двосторонньому і нетрадиційному спілкуванні. Вона найбільш орієнтована на людину. Подальший розвиток стилів керівництва привів науковців до розробки положень системи керівництва через структуру і увагу до підлеглих. Хоч авторитарний керівник не може бути одночасно демократичним, він все-таки змушений приділяти увагу не тільки роботі, а й людським відносинам. Керівництво через структуру мас на думці таку поведінку, коли керівник планує і організовує діяльність групи і свої відносини з нею. Увага до підлеглих допускає поведінку керівника, яка впливає на потреби більш високого рівня через довіру, повагу, контакти між керівництвом і підлеглими. Ситуаційна теорія життєвого циклу. Згідно з нею, стилі керівництва залежать від "зрілості" виконавців (тобто від здатності відповідати за свою поведінку), бажання досягнути цілі, а також від освіти, досвіду, обізнаності в розв'язанні конкретних задач. За ідеями Херсі та Бланшара (американські економісти) зрілість є динамічною характеристикою, тобто характеристикою конкретної ситуації. В залежності від поставленого завдання, окремі особи і групи працівників проявляють різний рівень "зрілості", а керівник повинен міняти свою поведінку в залежності від відносної зрілості осіб чи груп (підлеглих). На рис. 34 показані чотири стилі лідерства, які відповідають певному рівню зрілості виконавців: - давати вказівки – S1; - "передавати" - S2; - брати участь - S3; - делегувати - S4.
Стиль керівника
Зрілий Зрілість виконавців Незрілий Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|