МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Порівняльна оцінка реклами і прямого(особистою) продажуІнструменти системи просування цінності
Усі ці досить різні інструменти системно доповнюють один одного. Тому завданням виробничого підприємства є не переважний вибір найбільш ефективного з них, а формування оптимального "комунікаційного комплексу" виходячи з корпоративної і стратегічної орієнтації і специфіки самого предмета(цінності) просування. Прямий(у тому числі особиста) продаж і реклама є двома протилежними формами комунікації, їх порівняльна оцінка приведена в таблицю. 2.7.
Таблиця 2.7
Необхідно відмітити, що новітні досягнення в області засобів і організації інтерактивної комунікації значною мірою обумовлюють тенденцію до згладжування відмінностей в особливостях і перевагах обох розглянутих інструментів. Стимулювання збуту(СТИС) на відміну від реклами, спрямованої на наближення покупця до товару(цінності), навпаки, спрямовано на наближення товару(цінності) до покупця(споживачеві). З цієї причини результативність стимулюючих збут(продажі) заходів відрізняється більшою швидкістю реакції у відповідь, але в той же час меншим охопленням потенційних покупців. Предметом заходів по СТИС є товар(цінність) відомий, як правило, покупцеві(часто по особистому досвіду) своїми споживчими властивостями. До основних цілей СТИС відносяться: формування відношення і, більше того, формування поведінки покупців : спонукання їх до подальших придбань товару(цінності), великими об'ємами і на цій основі до встановлення регулярних стійких комерційних і ділових зв'язків з підприємством, формування прихильності марці. Відомі два основні напрями(дві основні категорії) заходів по СТИС: заходи по стимулюванню попиту; заходи по стимулюванню пропозиції, - їх зміст розкритий в таблиці. 2.8. Розрізняють три типи об'єктів, на які Розрізняють три типи об'єктів, на які спрямовані заходи по СТИС : покупці(споживачі); посередники; продавці.
Таблиця 2.8
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|