МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Варіант № 4Варіант № З Варіант № 2 1. Розкрийте зміст термінів «Економіка» і «Хрематистика», що використовуються в роботах Аристотеля.
2. Покажіть розбіжності двох основних течій в новій історичній школі.
3. Які з названих ознак характеризують політику "Воєнного комунізму": а) відновлення ринкових зв'язків між товаровиробниками; б) продовольча розверстка; в) використання принципів госпрозрахунку у виробничій діяльності; г) самостійність окремих господарюючих суб'єктів; д) тверде, централізоване управління економікою.
4. Назвіть наслідки буржуазних революцій: а) прискорення промислового перевороту й індустріалізації виробництва; б) руйнування приватної власності; в) зміцнення позицій феодальної знаті; г) розширення феодальної власності на землю; д) утвердження капіталістичних виробничих відносин.
5. Основні ідеї плану Маршалла полягали в: а) державному регулюванні економіки; б) проведенні широкомасштабної націоналізації промисловості; в) наданні фінансової допомоги європейським країнам з боку США: г) розширенні зовнішньої торгівлі з соціалістичними країнами.
6. Розставте наступні події в необхідній історичній послідовності: а) "революція цін"; б) промислова революція; в) виникнення капіталістичних відносин: г) система колонату; д) поява мануфактурного виробництва: є) цехове ремесло.
1. Розкрийте зміст поглядів А. Сміта на розподіл праці. Чому неможливо ототожнювати розподіл праці в мануфактурі із суспільним поділом праці?
2. Зміст теорії додаткової вартості К.Маркса
3. В чому полягали наслідки великих географічних відкриттів для країн Європи: а) руйнуванні основ первіснообщинної економіки; б) переході від землеробської до сусідської общини; в) прискоренні первісного нагромадження капіталу; г) зміцненні позицій феодалізму; д) зародженні капіталістичних виробничих відносин.
4. Буржуазні революції мали своєю метою: а) сприяти зміцненню позицій феодальної знаті; б) сприяти встановленню капіталістичних виробничих відносин; в) привести до утвердження політичного панування буржуазії; г) забезпечити встановлення економічного панування буржуазії.
5. Приватизація в країнах Західної Європи в 1980-х рр. була викликана: а) кризою державного регулювання економіки; б) уповільненням темпів економічного зростання; в) зміцненням позицій профспілок і робочого руху; г) розширенням соціальних функцій держави.
6. Розставте наступні події в необхідній історичній послідовності: а) Перша світова війна; б) промисловий переворот в Німеччині; в) план Дауеса; г) “Велика депресія”; д) перехід до монополістичного капіталізму в Західній Європі; є) мануфактурна промисловість.
1. Зміст концепції меркантилізму. В чому полягають розбіжності між поглядами прибічників раннього та пізнього меркантилізму?
2. Особливості поглядів представників нової історичної школи на проблеми вартості, заробітної плати і капіталу.
3. Із приведених ознак назвіть основні риси капіталістичного виробництва: а) наявність вільної робочої сили; б) розвинутий внутрішній ринок; в) умовний характер власності на землю; г) наявність вільних капіталів; д) цехова організація ремесла; е) кріпосна залежність безпосередніх виробників; ж) мануфактурна промисловість.
4. Назвіть основні наслідки великих географічних відкриттів для країн Європи: а) формування колоніальної системи; б) руйнування первіснообщинної економіки; в) формування світового ринку; г) розвиток внутрішнього ринку у європейських країнах; д) перехід до капіталістичних виробничих відносин.
5. Економічна політика Р.Рейгана припускала: а) стимулювання виробництва через стимулювання заощаджень; б) стимулювання виробництва через стимулювання державних витрат; в) співробітництво з профспілками; г) підвищення податкових ставок; д) скорочення соціальних функцій держави.
6. Розставте наступні події в необхідній історичній послідовності: а) цехове ремесло; б) буржуазна революція в Англії; в) виникнення капіталістичних відносин; г) система колонату; д) поява мануфактурного виробництва; є) общинне виробництво.
Читайте також:
|
||||||||
|