МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ТЕМА 1. Ринок праці й механізм його функціонування. Зайнятість населення. Безробіття. Політика зайнятостіВступ ЗМІСТ Полтава 2006 Укладачі: Т.О.Галайда, О.І. Мущинська Конспект лекцій Кафедра економіки підприємства
із дисципліни “Економіка праці й соціально - трудові відносини”
для студентів економічних спеціальностей та слухачів ЦПО усіх форм навчання
ВСТУП....................................................................................................……..............3 МОДУЛЬ 1. РЕГУЛЮВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ТРУДОВИХ ВІДНОСИН ............4 ТЕМА 1. Ринок праці й механізм його функціонування. Зайнятість населення. Безробіття. Політика зайнятості...............................….…........................................4 ТЕМА 2. Соціально-трудові відносини та соціальне партнерство ......................14 ТЕМА 3. Трудові ресурси. Персонал підприємства.....................…......................22 ТЕМА 4. Продуктивність праці та трудомісткість. Методи визначення і види..41 МОДУЛЬ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ, НОРМУВАННЯ ТА ОПЛАТА ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ......................................................................................................53 ТЕМА 5. Науково-методологічні основи та форми організації праці…………..53 ТЕМА 6. Основні положення технічного нормування праці. Види норм і нормативів. Регулювання робочого часу..................................…..........................63 ТЕМА 7. Організація та методи проведення нормативних спостережень за виробничими процесами. Методи нормування праці............................................71 ТЕМА 8. Мотивація трудової діяльності. Заробітна плата в умовах ринкової економіки. Регулювання заробітної плати.........….............…................................75 ТЕМА 9.Тарифна система в Україні. Форми і системи оплати праці. Формування та планування фонду оплати праці на підприємстві. Форми статистичної звітності з праці..........…............……………………........................88 ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ СЛОВНИК.........................................................................106 Праця відіграє важливу роль у розвитку людського суспільства й людини. Праця - це доцільна, свідома, організована діяльність людей, спрямована на створення матеріальних та духовних благ, необхідних для задоволення суспільних і особистих потреб людей. Зміст та характер праці залежать від ступеня розвитку продуктивних сил та суспільних відносин. Мета дисципліни “Економіка праці й соціально-трудові відносини” полягає у формуванні у студентів системи теоретичних і практичних знань із питань регулювання соціально-трудових відносин, оплати праці, стимулювання оптимального використання ресурсів і підвищення продуктивності, ефективності праці та її планування. Предметом навчальної дисципліни є праця, стосунки між людьми в процесі трудової діяльності, розвиток та використання трудового і творчого потенціалу працівників, підвищення ефективності і дохідності праці й рівня її оплати. Завдання дисципліни: - висвітлення теоретичних аспектів сучасних проблем економіки праці; - формування у студентів практичних навичок та вмінь управління працею; - розвиток здібностей до науково-дослідницької роботи, самостійності і відповідальності у роботі; - формування професійних здібностей у майбутніх фахівців щодо вирішення проблем економіки праці. Конспект містить короткий зміст курсу і призначений для закріплення теоретичних знань та підготовки до практичних занять, поточного та підсумкового контролю знань студентів економічних спеціальностей усіх форм навчання.
МОДУЛЬ 1. РЕГУЛЮВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ТРУДОВИХ ВІДНОСИН
1.1. Поняття ринку праці, його елементи і функції 1.2. Структура, типи і сегменти ринків праці 1.3. Поняття та види зайнятості 1.4. Безробіття і його види 1.5. Регулювання зайнятості населення 1.6 .Політика та програми сприяння зайнятості
Читайте також:
|
||||||||
|