МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Питання: Які функції виконують домогосподарства?План. Тема: РИНОК, ЙОГО СТРУКТУРА ТА ІНФРАСТРУКТУРА Семінар № 3 1. Основні риси та принципи функціонування сучасної ринкової економіки. 2. Види ринків. 3. Інфраструктура ринку та її підсистеми: - організаційно-технічна; - фінансово-кредитна; - державно-регулятивна; - науково-дослідне та інформаційне забезпечення. Мета:1.навчальна – засвоїти знання студентів з даної теми, а саме: основні риси і принципи функціонування ринкової економіки, види ринків, інфраструктуру ринку, її функції та підсистеми , види бірж, біржових операцій та цінних паперів, банки та небанківські фінансові інститути. 2. розвивальна – розвивати у студентів творчу думку, нестандартне мислення, інтелектуальні здібності, професійну та термінологічну мову, уміння і навички. 3. виховна – виховувати економічне мислення, толерантність, плюралізм думок, поважне ставлення до думки іншого, професійні та соціально-значущі якості особистості. ...Економічна свобода набагато ілюзорніша, ніж це видається на перший погляд. Кожен має право чинити на ринку так, як йому заманеться. Однак якщо хто-не-будь визнає за краще робити те, що ринок не схвалює, ціною індивідуальної свободи виявляється економічне розорення. Р. Хейлбронер Викладач: Добрий день. Сідайте, будь ласка. Я рада привітати всіх присутніх студентів та шановних гостей на нашому відкритому занятті. Перевіримо присутніх студентів (перекличка за списком). Вступне слово викладача: На сьогоднішньому семінарському занятті ми розглянемо одну з основних тем дисципліни «Економічна теорія»: Ринок, його структура та інфраструктура. Ринок – невід’ємний атрибут товарного господарства. Він забезпечує рух товарів і грошей. Через ринок здійснюється переважна більшість економічних процесів. Це специфічна форма економічних взаємовідносин, що пов’язує між собою різних господарюючих суб’єктів. На попередніх заняттях ми з вами ознайомилися з різними формами організації суспільного виробництва, умовами виникнення товарного виробництва і ринку. Викладач: Для актуалізації знань з цієї теми давайте згадаємо: Що є матеріальною основою виникнення і розвитку ринкової економіки? Студент 1: Відповідь:Товарне виробництво є матеріальною основоювиникнення і розвитку ринкової економіки. Викладач: Питання:Як це відбувалося? Згадайте, що про це ви знаєте із вивчення історії? Студент 2: Відповідь:Другий суспільний поділ праці – це відокремлення ремесла від землеробства й скотарства зумовив зародження товарного виробництва, а третій – відділення торгівлі сприяв завершенню формування товарного господарства і виникненню ринкових відносин, адже товари потрібно було десь обмінювати на інші товари – це натуральний або бартерний обмін, чи на гроші, які виникли значно пізніше. Викладач:Добре. Питання:Що таке ринок? Студент 3: Відповідь: Ринок – система економічних відносин, пов’язаних з обміном товарів та послуг на основі широкого використання різноманітних форм власності, товарно-грошових і фінансово-кредитних механізмів. Викладач: Хто підготував історичну довідку про назву «ринок»? Студент: Ри́нок – місце взаємодії продавців та покупців для визначення ціни та необхідної кількості товару. Походження цього слова пов'язують з німецьким словом «Ring», що означає кільце, оскільки центр середньовічного міста являв собою площу з будинком магістрату (ратушею) в центрі та будинками довкола (кільцем). Як правило, після надання місту магдебурзького права на такій площі періодично проводились ярмарки, а згодом розміщувались крамниці та торгові ятки. Звідси перенесення назви центральної площі міста на явище, яке ще по-східному називають «базар». Викладач: Які умови виникнення ринкового господарства? Студент: 1) Суспільний поділ праці, що ґрунтується на спеціалізації. 2) Економічна відокремленість суб’єктів господарювання зумовлена наявністю різних форм власності (що, скільки і як виробляти, вирішує сам товаровиробник). 3) Величина трансакційних витрат визначає умови і межі ділової активності. 4) Вільний обмін ресурсами, який забезпечує вільне ціноутворення та ефективне господарювання. ,Рис.Основні риси сучасної ринкової економіки Викладач: Яких суб’єктів ринкової економіки ви знаєте? Студент 4: Суб'єктів ринкового господарства досить багато. Це виробники і споживачі, підприємці та наймані працівники, промислові капіталісти, банкіри і торговці, власники позичкового капіталу та власники цінних паперів і т. ін Але основними суб'єктами ринкової економіки є: Домашні господарства, держава, підприємці. Викладач: Студент 6: Відповідь: Викладач: Читайте також:
|
||||||||
|