Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Приклади завдань.

1. Наведіть схеми перекривання атомних орбіталей під час утворення молекули . Відповідь дайте за наведеним планом:

а) наведіть електронну схему валентних орбіталей центрального атома;

б) визначте, які електрони беруть участь в утворенні σ- та π-зв’зків;

в) визначте тип гібридизації під час утворення σ-зв’язків;

г) наведіть схему перекривання атомних орбіталей;

д) зробіть висновок про просторову будову молекули.

 

 

2. Для заданого ряду молекул поясніть, як і чому змінюється

- полярність хімічних зв’язків, полярність молекул;

- здатність молекул до поляризації;

- енергія орієнтаційної взаємодії;

- енергія дисперсійної взаємодії:

.

Полярність хімічних зв’язків зменшується (зменшується ), полярність молекул зменшується (зменшується ), отже зменшується енергія орієнтаційної взаємодії.

Здатність молекул до поляризації збільшується (збільшується галогена, збільшуються розміри молекул), отже збільшується енергія дисперсійної взаємодії.

 

3. Поясніть з позицій поляризації іонів, як і чому змінюється температура плавлення в рядах:

а) .

Катіони в заданих речовинах однакові, отже розглядаємо здатність до поляризації аніонів :

однакові;

збільшується, здатність до поляризації збільшується, збільшується частка ковалентності зв’язку (зменшується частка іонності), зменшується температура плавлення.

б) .

Аніони в заданих речовинах однакові, отже розглядаємо поляризуючу дію катіонів :

збільшується;

зменшується, поляризуюча дія збільшується, збільшується частка ковалентності зв’язку (зменшується частка іонності), зменшується температура плавлення.

 



Читайте також:

  1. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  2. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  3. В чому полягає явище тунелювання через потенціальний бар’єр, наведіть приклади.
  4. Вивчення вогнепальної зброї і наслідків її застосування для вирішен­ня діагностичних та ідентифікаційних завдань.
  5. Визначення і приклади
  6. Деякі практичні підходи до вирішення багатокритерійних завдань.
  7. Деякі приклади застосування ППП
  8. Загальне формулювання і приклади задач лінійного програмування
  9. І. Визначення мети і завдань.
  10. Інформаційне забезпечення розв’язання завдань.
  11. Конст-правовий звичай як джерело конст права в ЗК,поняття та ознаки,приклади.
  12. Мови як знакові системи. Природні та формальні мови. Алгоритмічні мови та мови програмування як приклади формальних мов.




Переглядів: 526

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Найбільшу поляризуючу дію чинить . | Загальні властивості розчинів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.