Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Висновок.

Робота в парах

Оголошення мети уроку.

Мета нашого уроку допомогти усвідомити, що здоров’я – це великий дар не тільки для людини, а й для всього суспільства , а сім’я – осередок збереження і зміцнення здоров’я. Формувати вміння піклуватися про молодших членів сім’ї, про немічних членів родини, розвивати бажання підтримувати традиції здорового способу життя в сім’ї.

2. Повторення правил роботи на уроці

Що потрібно робити для того, щоб був порядок у школі, в класі, на дорозі, в країні. ( Дотримуватися певних правил). Для того, щоб наше заняття було цікавим, а головне, щоб кожен з нас почувався зручно і комфортно, нам необхідно також прийняти певні правила.

а). Бути позитивним;

б). Бути активним;

в). Говорити лише за темою;

г). Говорити тільки від свого імені;

д). Не критикувати: кожен має право на власну думку;

е). Говорити те, що думаєш;

є). Говори коротко і по черзі;

ж). Уміти слухати;

з). Дотримуватись правил піднятої руки.

3. «Мозковий штурм»

Що ж таке здоров’я?

Здоров’я – одне з основних джерел радості, щасливого повноцінного життя.

Здоров’я - це стан життя і діяльності людини, за умови відсутності хвороб, фізичних дефектів, психологічне, духовне і соціальне благополуччя.

А я уявляю, що здоров’я – це така квітка, яка може змінити своє забарвлення, свою форму і розміри залежно від впливу на неї різних чинників.

IV Надання необхідної інформації

Діти, уявіть собі, що ви заблукали в густому лісі. І ось перед вами з’явилось три дороги. Кожна може вивести з лісу за певних умов.

1. Праворуч підеш – багатство знайдеш, а здоров’я втратиш.

2. Ліворуч підеш – половину багатства знайдеш, а половину здоров’я втратиш.

3. Прямо підеш – нічого не знайдеш, а здоров’я збережеш.

(Кожен учень бере смайлик і прикріпляє до тої дороги, яку вибере учень)

Гра «Місце, де я почуваюся щасливим»

Вдома ви намалювали місце, де вам бувати подобається.

Розкажіть про нього товаришеві.

Порвіть папірець.

Відновіть те, що порвали.

- Кому вдалося це зробити? Чи це можливо? Вам шкода було рвати папірець? Уявіть, що папір це ваше здоров’я. Чи вдасться вам його відновити?

Міркування.

Висновок: Здоров’я – безцінний дар, що легко втратити та найчастіше неможливо повернути.

Робота з підручником

1. Самостійне читання статті « Здоров’я – найцінніший скарб»

(ст. 38-40)

2.Відповіді на запитання.

- Як поводиться дитина, коли вона здорова?

- Які народні прислів’я говорять про здоров’я, як найбільше багатство людини?

- Як ви їх розумієте?

- Отже здоров’я одне з основних джерел радості, щасливого та повноцінного життя. З давніх давен у нашій країні цінували здоров’я. Тому про нього складено так багато прислів’їв. У багатьох піснях , засіваннях, привітаннях і прощаннях ми висловлюємо побажання міцного здоров’я: Доброго вам здоров’я! Бувайте здорові! Тощо

А які вітальні слова в день народження тата, мами або друзів ти зазвичай кажеш? Чого їм бажаєш насамперед?

4. Продовження бесіди

Ми знаємо, що здоров’я ні за які гроші не купиш. Здоров’я можна здобути шляхом напруженої праці над собою. Зберегти здоров’я допоможе здоровий спосіб життя, який повинен формуватися в сім’ї.

- Часто можна почути такий вислів: «Здоров’я починається в сім’ї».

- Що ви можете сказати з цього приводу?

Розповідь учнів( Алексеєнка С.,Чинякової А., Петрик А. Рекуц Я.)

Здоров’я дітей у сім’ї - найголовніша цінність. З чого ж почати? Звичайно, з раціонального режиму дня. Виявляється, якщо прокинутися разом з природою, то відчуття бадьорості буде присутнім увесь день.

Кожен день по розпорядку

Ми виконуєм зарядку.

Для здоров’я вона – плюс,

Намотай собі на вус.

 

- Тепер всі готові до зарядки?

Фізкультхвилинка

Кожен день по розпорядку – 1-2-3!

Ми виконуєм зарядку – 1-2-3!

Щоб здоровим бути , діти

І ніколи не хворіти- 1-2! 1-2 ! 1-2-3!

 

Кличе сонце на подвір’я- 1-2-3!

Можна дітям там побігать -1-2-3!

Руки вгору та донизу,

Вліво, вправо подивися- 1-2! 1-2! 1-2-3!

Ми крокуємо по колу 1-2=3!

І ніхто не буде кволим-1-2-3!

Зупинились , повернулись,

А тепер всі розімкнулись-1-2!, 1-2!, 1-2-3!

 

Нахиляйтесь,присідайте-1-2-3!

І сусіда не штовхайте -1-2-3!

Біг на місці починайте

Потім трохи пострибайте -1-2!, 1-2!, 1-2-3!

 

Життя дитини починається в сім’ї . Тут про неї піклуються, доглядають, виховують , дбають про їх здоров’я. Батьки забезпечують необхідне харчування, одяг, шкільне приладдя, турбуються про безпеку дитини вдома, на вулиці, в громадських місцях, створюють певні умови для хорошого настрою та самопочуття.

Дитина в сім’ї – велика радість і щастя. Ось як про це говорить Тетяна Бойченко у вірші « Коли народжується син».

5. Робота з підручником.

Опрацювання вірша.

- Як ви розумієте « розбруньковується» рід?

- Назвіть, хто належить до членів родини?

Моя сім’я

Тато мама брат сестра

Інші родичі я

V Узагальненння і систематизація знань

1. Робота з підручником ст.40

Придумайте заголовок до другого абзацу. Чому саме такий, поясни.

2.Розповідь учителя

Відомо,що міцність сім’ї залежить від близькості її членів, глибини їхніх взаємин, спільно проведеного часу. Якщо міліє внутрішній світ сім’ї, вона розпадеться. Щоб цього не сталося усі члени сім’ї повинні піклуватися один про одного. Особливого піклування потребують діти. Батьки мають піклуватися про своїх дітей до 18 років. Цей вік називають повноліттям. Тому, що з цього часу людина стає повноцінним членом суспільства.

Діти повинні знати свої права і одночасно виконувати свої обов’язки .

Роз’язування моральної задачі

Робота в групах « Акваріум»

( Діти діляться на групи 1 група – « Знайки»,

2 група – «Вмійки»

3 група - « Здоров’ятка»)

Прочитайте завдання вголос;

обговоріть його в групі;

за 3 – 5 хв. дійдіть до спільного рішення або підсумків дискусії.

- Чи погоджуєтеся ви з думкою групи?

- Чи була ця думка достатньо аргументована, доведена?

- Який з аргументів ви вважаєте найпереконливішим?

Колективна робота

Вправа «Магічна свічка»

В народі кажуть «Добро творить дива». Запалимо свічку й уявимо, що вона магічна. Відтепер всі, хто візьме її до рук перетвориться на чарівника.

- Уявіть, що ви стали чарівниками. Які стосунки між членами родини ви б хотіли бачити?

Якби я став чарівником…

- я зробив би, щоб усі поважапи батька, матір та ін. членів родини;

- щоб не завдавали прикрощів старшим і немічним;

- не ображали дівчат та менших від себе;

- ділилися своїми радощами;

- до всіх у родині щоб були чуйними і уважними;

- казали тільки правду і нікого не обманювали;

- розповідали батькам про свої проблеми;

- Добросовісно виконували свої доручення;

- почувалися захищеними;

- були добрими і справедливими;

- відчували тепло і любов рідних,

- ніколи не відмовляли у просьбі старших,

- уміли зіставляти «хочу» з «можна» і « не можна»;

- були всі завжди культурними; - ніколи не проявляли грубості;

- не перекладали свої обов’язки на плечі інших;

- допомагали своїм батькам.

Ми склали моральні правила поведінки. Якщо їх виконувати, то будете здоровими ви і члени вашої родини.

Підсумок уроку

Запам’ятайте, любі діти,

Здоров’я бережіть поки малі

І мудрими ідіть по цій землі

Хай кожен з вас запам’ятає

Що без здоров’я щастя не буває.

А є здоров’я – буде все, як треба

Сміятиметься сонечко із неба

І дітям світ простелиться під ноги

Щоб з радістю пройти усі дороги.

- Я сподіваюся, що ви, діти, будете здоровими, а тому і щасливими і веселими. Бережіть своє здоров’я і зміцнюйте його.

Шановні гості, ми бажаємо вам радості, сімейного благополуччя,творчості і даруємо вам часточку нашого уроку – « мішечок здоров’я». А ще ми вам бажаємо добра.

Пісня «А ми бажаєм вам добра»

На цьому наш урок завершено. Дякую всім дітям за роботу, а гостям за увагу.

Мені було дуже приємно з вами працювати, робіть правильний вибір.


Читайте також:

  1. Висновок.
  2. Висновок.
  3. Висновок.
  4. Висновок.
  5. Висновок.
  6. Висновок.
  7. Висновок.
  8. ВИСНОВОК.
  9. Розрахувати вплив зміни структури товарообігу на рівень і суму валового прибутку, використовуючи спосіб відсоткових чисел. За результатами розрахунків зробити висновок.
  10. Форми мислення: поняття, судження, логічний висновок.




Переглядів: 696

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перегляд репродукцій. | Метод Гауса

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.